|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kokebok til ung mannHan er ikke så interessert i å lage mat tror jeg, men har lyst å leve sunt og har vel ikke laget så veldig mye mat på egenhånd før, så nå ønsker han seg kokebok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Drømmer
|
![]() Sv: Kokebok til ung mann |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokebok til ung mannJeg er glad i Andreas Viestad sine, med fine tekster innimellom. "Det beste jeg vet" har jeg brukt masse, men det er vel verken spesielt sunt eller nybegynneraktig mat, så never mind me, egentlig.
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokebok til ung mannHan har en som heter "Hvordan koke vann", da. Det kan kanskje være mer i rette gata.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kokebok til ung mannHvis du kan finne Teknologisk forlags kokebok er den super for nybegynnere. Bakerst er det tabeller opp og ned som viser omregninger mellom forskjelling systemer og alt ting. Veldig praktisk og grei og det er oppskrifter på alt mulig i den. Den er ganske tradisjonell da, så tapas og sånn finner du ikke, men vil han lage tomatsuppe eller andre enkle ting så finner han definitivt alt han trenger.
![]() |
#6 |
koko
|
![]() Sv: Kokebok til ung mannJuksekokeboka, Susanne Kaluza?
![]() |
#8 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokebok til ung mannHan er i midten av 20-årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Kokebok til ung mannHvordan koke vann er uten tvil noe av det mest geniale som er laget på kokebokfronten.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Kokebok til ung mannEventuelt Familiekokeboka av Gausdal og Ole Martin ettellerannet. Fantastisk kokebok, med forklarende tekster og gode oppskrifter. Gausdal innehar tronen sammen med Viestad og Schakenda i kokebøker-jeg-elsker-kåringen min! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|