Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Disney junior bøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-13, 21:10   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Disney junior bøker

Jeg fant disse bøkene for en stund siden, kjøpt på 80-tallet. Tror dere de enda er populære? Noen som har barn som har lest de nylig?

Hva med Evi Bøgenæs?

Gammel 15-12-13, 21:16   #2
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Disney junior bøker

Jeg vet jo ikke men tenker at ja, hvorfor ikke? Jeg hadde nok blitt glad for slike til mine iallfall, føler med på bruktmarkedet(grupper på fb) men ser at slike blir revet bort ganske kjapt, det må vel bety at de iallfall er populære hos foreldrene!

Sistnevnte må jeg innrømme jeg ikke kan huske å ha hørt om.

Gammel 15-12-13, 21:22   #3
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Lurte litt på om eldste niese skulle få dem. Hun er en lesehest, leser mye, men har vel neppe lest disse. Min eldste var ikke interessert.

Gammel 15-12-13, 21:23   #4
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det høres da ut som en god plan!

Gammel 15-12-13, 21:27   #5
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt på Finn. Ungene har likt bøkene.

Gammel 01-01-14, 08:49   #6
elli
Pauset

Medlem siden: Aug 2011
elli er litt kulelli er litt kul
Standard

Abonnerte på disneybøkene til snuppa som nå er åtte, leste dem mye fra hun var 3-4 år og frem til hun begynte å lese dem selv. Nå synes hun de er blitt for barnslige...

elli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 17:40   #7
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av elli, her.

Abonnerte på disneybøkene til snuppa som nå er åtte, leste dem mye fra hun var 3-4 år og frem til hun begynte å lese dem selv. Nå synes hun de er blitt for barnslige...

Tror ikke det er samme bøker. Vi har og de Disney bøkene du refererer til, men Disney Junior er romaner uten bilder.

Gammel 09-01-14, 12:19   #8
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

[quote=millact;3873045]Jeg fant disse bøkene for en stund siden, kjøpt på 80-tallet. Tror dere de enda er populære? Noen som har barn som har lest de nylig?[quote]

Åh, den bokklubben husker jeg at jeg var medlem av tidlig på 80-tallet. Husker ennå flere av de. Tror jeg må ta en tur på loftet å lete frem de for 10-åringen her. Takk for tipset

Gammel 09-01-14, 12:20   #9
millact

Standard

[quote=Bean;3892515][quote=millact;3873045]Jeg fant disse bøkene for en stund siden, kjøpt på 80-tallet. Tror dere de enda er populære? Noen som har barn som har lest de nylig?

Sitat:

Åh, den bokklubben husker jeg at jeg var medlem av tidlig på 80-tallet. Husker ennå flere av de. Tror jeg må ta en tur på loftet å lete frem de for 10-åringen her. Takk for tipset

Jeg kan ikke huske at jeg leste de bøkene. De ser ubrukte ut.

Gammel 09-01-14, 12:22   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også mange sånne. Har tenkt at poden skal få dem etterhvert, ja. Jeg leste mange av dem om igjen og om igjen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.