|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() [Åre] Copperhill eller Holiday Club når man skal stå på skiHvis man skal til Åre og en skal stå på nedoverski og en skal holde styr på en horde små, elleville barn, anbefales da Copperhill eller Holiday Club? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Åre] Copperhill eller Holiday Club når man skal stå på skiHoliday ligger jo veldig sentralt sammenlignet med copperhill og er definitivt mer barnevennlig med bowlingbane, badelandet, barnemenyer og barnepass. Beliggenheten er jo også veldig fin i forhold til byen. Copperhill er et deilig hotell med færre barnefamilier har jeg inntrykk av. Jeg vil tro at akkurat for ski og fjellfølelsen så er copperhill bedre. Det ligger jo rett i bakken og utsikten er fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Åre] Copperhill eller Holiday Club når man skal stå på ski
Det var en del unge voksne da vi var der. Unge voksne med riktige merker på alpinbekledningen, men vi oppdaget ikke noe utagerende fyll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: [Åre] Copperhill eller Holiday Club når man skal stå på skiÅre er jo ikke akkurat noen metropol, skal dere dit med bil så er dere nøyaktig like sentralt begge plasser. Drar dere med tog er Copperhill usentralt. Har vært begge plasser og jeg hadde definitivt tatt Copperhill igjen, bedre mat, finere og roligere sted, i bakken og helt greit basseng (lite). PS! Er du interessert i garn har de en helt utrolig garnbutikk i Åre! Ble helt starstruck da jeg var innom!
![]() |
|
|