|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?Trenger gode tips til spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim! Skal overraske venninnen min med besøk og opplevelse
![]() |
![]() |
#2 |
Glad
|
![]() Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?Spa på Britannia hører jeg er fint og relativt rimelig.
![]() |
#4 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?Har nå sjekket spa på Britannia, og det hørtes jo deilig ut! MEN de skal jo ha kr 500,- for bare inngang, om ikke man kjøper 60 min behandling... Ikke slått det fra meg altså, men synes det ble dyrt (betaler jo for oss begge).
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?Solsiden spa er veldig bra og kan fint legges opp som "venninneutflukt". :btdt: De er jo heller ikke billige da, men det vet jeg ikke om noen spa-steder i Trondheim som er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?
![]() |
#7 |
Originala
|
![]() Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?Jeg liker også SPA-et i Britannia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?Hvis jeg skjønner deg rett, så sier du at 60-minutters spabehandling blir for dyrt? Det er selvsagt helt forståelig, men da hadde jeg kuttet ut både spa og restaurant fra planleggingen. Ingen av de kommer på under 700-1000 pr pers uten å bli vel sparsomme. Jeg hadde ikke invitert på spa uten å ha et budsjett på minst 800 kroner pr pers. Går du på Credo bør du ha et budsjett på 1500-2000 kr pr. pers. Det finnes billigere restauranter, absolutt, men 1000 kroner pr. pers blir det jo fort om man skal ha tre retter og vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?Takker for innspill
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?
Ja, men da har du jo verden for dine føtter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?Ja, Solsiden virket som hadde "venninnemuligheter" (behandling sammen), men der var det kun en time i spaavdelingen, mens det virker som om det er ubegrenset tid i Britannia. Spørs jo hvor mye mennesker det er der også.
![]() |
![]() |
|
|