|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserMannen og jeg har hatt et stritt år og har muligens muligheter for en ukes avspasering og barnevakt på nyåret. Vanligvis liker vi opplevelsesferier, men denne gang trenger vi ro og fred. (Et minimum av opplevelsesmuligheter er likevel kjekt, hilsen Rastløs. Det vil være en bonus om jeg orker å slappe av i flere timer. Jeg trenger det.) Det er også kjekt om vi kan unngå for mange barnefamilier på akkurat denne turen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserMine foreldre tar med seg min yngste til Tenerife i feb. De fikk rimelig tur hos Star Tour pga plutselig tilbud (hun abonnerer på tilbudene).
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser
Hvordan er været da? Det kan være litt ustabilt der, kan det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserUsikker. De har vært der før noen ganger, januar, og alltid hatt det varmt. De reiser helt i starten av feb denne gangen.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserGibraltar synes jeg høres spennende ut!
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserVi reiser på en ukes voksenferie i februar, til Orlando. Jeg satser på litt sol, shopping og mye avslapning. Så lenge vi bare er voksne som reiser, så synes jeg ikke Orlando er for langt unna for en uke.
![]() |
![]() |
#7 |
Javel
|
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserIkke akkurat direkte, men jeg foreslår Dubai. Både sol, varme, strender og opplevelser.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserSør-Afrika?
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserMadeira, heller ikke direkte, må muligens om Oslo. Utrolig vakker natur, mange fine urmuligheter, behagelig temperatur på noenogtjue grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserSørsiden på Tenerife er ganske værstabilt, men ikke fryktelig spennende. værstabiliteten i det området varierer og de mer spennende delene av øya er mer usikre værmessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserLa Gomera!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserTusen takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserHvis jeg først skal til Orlando, sør-Afrika eller Dubai, MÅ jeg ha mer enn en uke. Ikke midt pga tidsforskjellen. (Ja, Florida, da.) Og så vil jeg gjerne oppleve litt når jeg er der. Akkurat nå kjente jeg at jeg fikk spenninger i nakken bare av tanken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser
Er det muligheter for solseng i februar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
Vi har vært, og skal definitivt på flere turer til Orlando enn denne, så jeg kjenner at for denne uken er det helt greit å ikke oppleve noe. Det er bare en god anledning til grei temperatur og god shopping. Vi var tre uker på samme sted for noen år siden, og jeg synes faktisk det er greit å reise et sted vi har vært før når vi bare skal være en uke. Det går lite tid vekk i å orientere seg. Vi kjenner området godt.
![]() |
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Gibraltar er virkelig ikke spennende. En dag der er absolutt maks!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserJeg har bare vært på Kanariøyene én gang, og det var i januar. Det var nitrist værmessig (15-16 grader), så hvis garantert varme var viktig for meg, ville jeg valgt et annet sted.
![]() |
#18 |
|
Det som er litt spesielt med Kanariøyene er at været kan variere veldig fra sted til sted og noen steder er mer ustabile enn andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelserKapp Verde? Ser hvertfall flott ut! Tror nok du må belage deg på ut av Middelhavet, hvis du skal ha solseng, dessverre.
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Jeg har vært på sørkysten av Gran Canaria (og i Las Palmas) msnge ganger om vinteren. Har alltid badet og solt meg. OMG. "Solt meg" ble til "solgt meg"! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|