|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yoga i Oslo - anbefalinger?Er det noen her som kan anbefale yogakurs eller steder i Oslo som har timer på dagtid og som ikke bare er for "hardcore" yogafolks?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Yoga i Oslo - anbefalinger?Oslo yoga har veldig mange forskjellige kurs, ser ut som om de har en del på morgenen og på dagtid også. De har alle mulige varianter, så trenger ikke være "hardcore" for å gå der.
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Yoga i Oslo - anbefalinger?Jeg har også vært hos Oslo Yoga. Dyktige instruktører og nivå for alle. Svært enkle lokaler og fasiliteter.
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Yoga i Oslo - anbefalinger?Jeg har vært veldig fornøyd med nybegynnerkurset på Puro Yoga i Bygdøy allé. Ja, det er hvetegressjuice til salgs i resepsjonen,
|
|
|
#5 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Yoga i Oslo - anbefalinger?Osloyoga har kjempefine timer med bra lærere. Om du vil ha myk yoga anbefaler jeg Energiyoga med Anneli,hun er super!
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Yoga i Oslo - anbefalinger?Kan jeg kuppe og spørre: hva betyr det, sånn på hardcoreskalaen, når det står på et senter:
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Yoga i Oslo - anbefalinger?
Yin yoga er en rolig yogaform som jobber med bindevevet. En ligger typisk i stillingene 3-5 minutter. Brukes mye for avspenning/avstressing. Akkurat hva den taoistiske tilnærmingen innebærer vet jeg ikke, men det er i hvert fall en ganske meditativ yogaform. Jeg synes det er kjempefint, det kommer litt an på hva en er ute etter. Mer om yin yoga her.
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Yoga i Oslo - anbefalinger?Jeg kjenner mange som går på Oslo Yoga som er superfornøyd. De har ulike kurs for alle nivåer.
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Yoga i Oslo - anbefalinger?Når jeg tenker meg om har jeg jo vært på yogafestivalen som er i regi av Oslo Yoga og de er jo ikke langt unna heller. Tror de passer meg fint.
|
![]() |
|
|