|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva slags flyselskap og fly er dette?Sitter og ser på flyreiser til Stockholm til sommeren, for ungene og meg. Finner turer med fine priser hos SAS, den billigste på utreise går Bodø-Trondheim-Arlanda. Men under detaljer står følgende:
Kjenner jeg blir superskeptisk fordi jeg aldri har hørt om flyselskapet eller flytypen. Jeg er ikke noe glad i å fly egentlig, og jo mindre fly og mer obskure selskap jo verre går tankene på forhånd. Noen som har noen innspill som kan roe nervene/tankene?
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Hva slags flyselskap og fly er dette?OK, takk - propellfly = helt uaktuelt.
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva slags flyselskap og fly er dette?Jeg får ikke dette til å stemme helt... Jet time oppgir bare Stvanger, Bergen og Oslo som destinasjoner i Norge.
![]() |
#5 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva slags flyselskap og fly er dette?Ja det er begrenset hvor kort banen kan være med jetmotorer. Er en grunn til at Widerøe bruker propellfly.
![]() |
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Hva slags flyselskap og fly er dette?Jeg fikser ikke bråket i propellfly, og all flyskrekken jeg normalt har under kontroll blir forsterket.
![]() |
|
|