|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fartsfantom
|
![]() Innsirkling 3 av Carl Frode Tiller kommer til høstenEndelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Innsirkling 3 av Carl Frode Tiller kommer til høsten.
Jeg er litt enig med deg, egentlig. (Så vidt jeg husker.
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Innsirkling 3 av Carl Frode Tiller kommer til høstenJeg likte både 1 og 2. Veldig godt. Gleder meg stort til nr. 3.
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Innsirkling 3 av Carl Frode Tiller kommer til høstenSå bra! Jeg elsket den første og ble veldig betenkt etter den andre. Jeg tror jeg bestemmer meg for at han gjør opp for det i nummer tre.
![]() |
#7 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innsirkling 3 av Carl Frode Tiller kommer til høstenEg har lest henne. Boka altså. Kom på fredag. Kvalitet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Innsirkling 3 av Carl Frode Tiller kommer til høstenGleder meg! Og jeg lurer også på om jeg kanskje burde ha lest de to andre først. Blir sikkert til at jeg ikke gjør det.
![]() |
#12 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Innsirkling 3 av Carl Frode Tiller kommer til høsten
Og overtraurighet. Jeg mislikte bok to, så jeg holder ikke pusten i spenning før nr tre.
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
Ha-ha, akkurat det samme sa jeg til en kollega i en samtale om disse bøkene her om dagen. Jeg synes Tiller er superflink, men kjenner jeg i lengden blir litt sliten av den totale mangelen på glimt av humor (med forbehold om at jeg kan ha glemt noe).
![]() |
![]() |
#14 |
etterpåklokest
|
Ja, han beskriver jo mistilpassede menn på bygda bedre enn noen, i alle fall selve mistilpassetheten, men det er jo MED SÅ |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Innsirkling 3 av Carl Frode Tiller kommer til høstenEg har ikkje våga å gå inn i denne tråden før nå, men nå har eg lese ho ferdig. Eg lurte og på om eg skulle lese dei to første om igjen. Eg gjorde det ikkje, og det var heilt greit. Men eg har lyst til å lese alle tre i samanheng, nå etter at eg har lese slutten, likevel.
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
Ikke sant! Jeg skjønner at alle ikke kan være Are Kalvø (dessverre), men det får da være grenser. (Og så tror jeg dessverre neppe jeg greier å stave meg igjennom denne 3-eren med det første, ettersom jeg i praksis har blitt analfabet på mine gamle dager.)
![]() |
![]() |
|
|