|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger tips angående selge tupperwareMin svigermor solgte tupperware i sin tid. Så la hun opp og hadde stort lager med ymse i. I tillegg hadde hun mye selv. Når hun døde fikk vi en god del av det. Det vi ikke har brukt har stått i kjelleren i bager og esker. Noe er brukt, en del er ubrukt osv. Det som er helt og pent tenkte jeg prøve å selge for litt; trenger plassen og trenger pengene. Jeg skjønner at jeg ikke akkurat kan ta halv pris en gang, men hvor mye ca bør jeg legge meg på? Og hvordan kan det lettest gjøres mon tro. Legge ut en og en ting blir for krevsomt, men er samlebilder nok? Helst ville jeg hatt det ut av huset ganske fort men det er så mye forskjellig at jeg neppe kan satse på at en person vil ha alt. Facebook, finn....tips? Det går surr i topplokket! Har bare fått gått gjennom under halvparten ikveld og det er jo alt i fra bakeunderlag, kakefat med stett, bokser, ispinneformer, iskjøler, kjølebag med innhold og en masse deler jeg ikke enda skjønner hva er, hjelp!
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareHvis du har slikkepotter av den gamle typen (blå og hvite), så vil jeg gjerne kjøpe dem!
|
|
|
|
#3 |
|
fri
|
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareHar en venninne som også var tidligere selger og hadde et stort lager. Hun fikk til slutt en venninne til å hjelpe henne med å sortere og ta bilder, og legge ut på Finn, og hun fikk solgt ganske mye og fikk inn en del penger. Så det kan lønne seg å ta den jobben. Du kan jo sikkert selge her inne også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareVi minner om at det ikke er lov å drive salgsvirksomhet utenfor Markedsplassen.
|
|
|
#6 |
|
passe nerd
Sv: Trenger tips angående selge tupperware
Det var vel ikke dette jeg ville høre men du har nok rett i at det er en jobb som nok blir verdt det.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareTa for deg en tupperware-katalog og sorter det slik de har sortert det i katalogen. Nummerer varene med gule lapper før du tar bilder, og lag et excel-ark i tillegg der du har beskrivelse.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareLegg det heller ut litt dyrere og gi mer i samlerabatt. Da kan folk prute litt og det gjør av en eller annen grunn at de blir mer fornøyde.
|
|
|
#10 |
|
Off the map.
|
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareDet som ikke er bruk kan du sikkert selge til 70% av prisen og som de sier her heller gi rom for litt prutningsmonn. Hvis det er veldig gammelt og utdatert designmessig er kanskje 40-50% av nypris mer riktig. Det kommer jo også an på hvor attraktivt produkt det er også. Det er jo noen bestselgere og noen produkter som ikke slo så godt an.
|
|
|
#11 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareLegg ut tråd på markedsplassen her da
|
|
|
#12 |
|
can-jur
|
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareLag en tråd på markedsplassen. Det pleier å gå fort unna her inne
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareStemmer for tråd på markedsplassen, jeg vil gjerne se bilder.
|
|
|
#14 |
|
passe nerd
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareJeg har ikke noe katalog, men prisene ligger kanskje på nettet? Får kikke på hjemmesidene. Det mest "spennende" med det her er at det er jammen ikke alt jeg skjønner hva er for noe.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareJeg synes også du skal legge det ut her på Markedsplassen. Tipper du får unna en god del. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Trenger tips angående selge tupperwareJeg ønsker meg veeeeeldig bakeunderlag, så jeg håper du lager tråd.
|
|
![]() |
|
|