|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen ...)Noen som er litt kjent?
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen..)
Tror dette ligger i Docklands. Og da er mitt inntrykk at dette er et kontorområde som blir helt dødt om kveldene og i helgene. (Bortsett fra ett og annet museum) Du kan risikere at det er litt ukoselig ihvertfall. Sikkert noen andre som har mer oppdatert info enn meg.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen..)Av disse to ville jeg valgt St. Giles i alle fall, og hadde ikke giddet betale for hotellfrokost, for den var svindyr. Tenk all den deilige maten du kan få for samme pengene utenfor hotellet!
![]() |
#4 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen..)Jeg ville nok gått for St.Giles. Det har ett glimrende utgangspunkt. Og prisen er råbillig mht. beliggenheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen..)Noen venner av oss som stadigvekk er i London sverger til St.Giles nå som Regent Palace er stengt.
![]() |
#6 |
A friend with benefits
|
Helt enig! På andre siden av gaten ligger Subway, det er digg frokost (Burger King ligger rett nedi gaten også)!
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen..)Da er St Giles bestilt, "mini suite"
![]() |
#9 |
prøver å være tål***ig
|
hei. jeg sitter nå og skal bestille på nettsiden demmers ei helg i november, men får ikke til. Bestilte du fra siden deres, eller bestilte du via en av disse hotellsamlesidene? Hvordan syntes du stgiles var??
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen ...)Vi dro ikke
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen ...)Har prikka deg |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen ...)Frukosten må takast på Starbucks |
![]() |
![]() |
#13 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen ...)Om dere skal dra seinere, så har "mamma" en reportasje fra London. Der var det et hotell som så veldig OK ut.
![]() |
#14 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen ...)nå sendte jeg mail for en liten uke siden, ikke fått svar.... Noen som vet noe om bestilling deR? Hater å prate engelsk i tlf....
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen ...)
Jeg fikk denne prikken:
![]() |
#16 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Litt hjelp trengs - hotell i London (igjen ...)Jeg bodde nylig på Ibis Euston. 80 pund pr natt, helt greie rom. Det ligger vegg i vegg med Tuben, uten at det er mye bråk. Ulempen er at det er ingenting i umiddelbar nærhet annet enn togstasjonen, noe som gjør det litt tungt å komme seg rundt etter at Tuben er stengt og man skal hjem fra nattklubb. 1,5km til Camden, 30-40 min å gå til Leicester Square :erfart: Det er umulig å få tak i taxi i London på nattestid, man må nesten ty til nattbuss og da lønner det seg å finne litt ut av hvor de går før man begynner å farte.
![]() |
|
|