|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() LekelandVi skal til et lekeland på søndag og jeg ser det er ganske mange å velge mellom i Oslo/Akershus. Vi har vært på Lillestrøm, et på Kolbotn og Leos Lekeland i Bærum tidligere. Han ble veldig astmatett på Leos Lekeland, men det kan jo være tilfeldig, og det er to år siden, men husker jeg riktig at det var tepper der? Er Leos lekeland i Oslo bygget opp annerledes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LekelandLeos lekeland i Oslo er det lekelandet jeg synes har vært mest åpent, minst støy (eller tilrettelagt for mindre støy i foreldresonen), og renest av de jeg har besøkt.
![]() |
![]() |
#5 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lekeland
Oj, er det? Da beklager jeg feilinfo.
![]() |
![]() |
|
|