|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan kaste kniver?Vi skulle byttet ut en del av knivparken, men hvordan kaster man de gamle? Er det spesialsøppel?
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvordan kaste kniver?Det har jeg også lurt på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvordan kaste kniver?Her i UK kan man pakke de godt inn og hive de i søpla. Men man kan også levere de på fyllinga til resirkulering.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kaste kniver?Sortere.no sier at det kastes som "sammensatt jern og stål", i hvert fall i Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan kaste kniver?Jeg tenkte det samme som Candy. Men litt skeptisk til at hun hadde tenkt til å lære seg det via foreldreforum på nett. |
![]() |
![]() |
#11 |
Be happy!
![]() Sv: Hvordan kaste kniver?Beklager, men jeg kan jo gi sirkuskarrieren et forsøk før jeg sender de ned på miljøstasjonen.
![]() |
#12 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvordan kaste kniver?Jeg tenkte å svare "Hardt, så de treffer skikkelig!"
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan kaste kniver?Jeg tenkte jeg skulle inn og være vittig og foreslå at du skulle stille mannen opp mot en vegg og kaste i vei. Men den var det noen som hadde tenkt før meg, gitt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Be happy!
![]() Sv: Hvordan kaste kniver?Når du googler "hvordan kaste kniver" og innser at sirkuskarrieren aldri tok av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvordan kaste kniver?Eg lytter til Cilla Björlund sine lydbøker for tida og skjønte ikkje HI. :sirkus:
![]() |
![]() |
|
|