|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Fly til IslandKan noen hjelpe meg med lure tips?
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Fly til IslandJeg kjøpte billetter til Island i går og fant da det rimeligste alternativet på dohop.com og vi endte opp med SAS, selv om jeg foretrekker icelandair,men 4000 i prisforskjell var mye!
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Fly til IslandÅh, du gjør det du, tar med familien til island!
![]() |
#5 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fly til IslandNorwegian har hatt billettar til 1000 kr tur/retur ei stund nå.
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Fly til Island
Det kommer helt ann på når man kan reise. Vi var over i julen, 12000 for oss fire, påsken var jeg heldig, bare 9000 for oss fire.
![]() |
#7 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Fly til IslandDet stemmer nok Martis. Mannen min bestilte til seg og ungane og betalte ca 3000 - dei drar i juni og blir i 5 veker. Fekk inntrykk av at ein kunne velge og vrake i datoer, men kanskje ikkje lenger. Eg skal også dra, men må jobbe først. Ikkje sikkert eg får samme gode prisen....
![]() |
#8 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Fly til IslandNå fikk jeg plutselig ut fingern og bestilte for hele gjengen i slutten av juni, 12 dager totalt. Det kom på rundt 15.000 og vi må om Oslo. Det er ikke helt katastrofalt ettersom minsten er 2,5 år da og blir stadig mer folk uke for uke..
![]() |
#11 |
Søt og rar
|
Hvis jeg hadde bestilt før jul hadde det nok blitt en god del billigere og jeg syntes det var mer å velge mellom. Nå hadde det snevret seg inn en del, så jeg ble litt stresset da jeg oppdaget utviklingen...
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
Man drar i utendørs badebasseng/badeland det koster ca 50 kr for en familie på 4 ++ barn under skolealder går gratis. Tråkker rundt i Reykjavik, gir endene brød i andedammen. Drar til Geysir og Krysuvik og ser kokende vann og kokende gjørme. Og mange mange andre ting.
![]() |
#14 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Fly til IslandVi drar til våren og fikk billetter til 4500 for alle fire tur/retur med Norwegian. Island er jo det absolutt kuleste stedet å dra med barn. Lava, geysirer, kontinentalplater som møtes, utendørs varme bad, hvalsafari og ponnyridning. Vi skal være en uke og begynner å innse at vi ikke får tid til alt vi vil gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fly til IslandJeg var på Island i august og vi bestilte billetter ganske kort tid før og fikk dem for 2000 t/r. Det var icelandair sin rute som går Bergen-Trondheim (stopp)-Reykjavik. Det er ikke alltid det lønner seg å bestille i veldig god tid. Vår erfaring med icelandair var veldig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
Jeg ville ventet om jeg var dere. Mange av de virkelig morsomme tingene jeg kunne tenkt meg å gjøre med barn passer best når ungene er ganske store. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
Man kan jo også dra flere ganger.
![]() |
#18 |
|
Tja jo det er mulig, men jeg tror ikke det vil bli mer enn en gang på denne familien i alle fall. Island var kult, men dessverre alt for kaldt til å bruke mye sommerferietid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Fly til IslandVi hadde det fantastisk på Island med en femåring og en sjuåring. Utendørsbad på regnværsdager, hvalsafari, vulkaner (anbefaler Heimaey i Vestmannaeyjar!) og geysirer, vikingprat og dramatiske kystlandskaper (Dyrholaey!). En av de flotteste feriene vi har hatt med barn.
![]() |
#20 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Vi var der med egen bil og lavvo og sovepose da ungene var 2 og 6 år. Ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|