|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?Jeg har én overnatting i New Orleans, og noen timer på meg til å suge inn litt stemning. Det vil si at jeg rekker en lunsj på en kafé eller noe sånt, og litt rusling. Hvor bør jeg bo for å få kjent snerten av å ha vært innom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?Åh.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?Jeg hadde bodd i French Quarter, og sørget for at alle fly og tog ble innstilt slik at jeg fikk mere tid der. Bombetrussel eller noe.
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?
Det finnes sikkert hoteller, men B&Bene er i sånne gamle antebellumhus som er helt fantastiske.
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?New Orleans!
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?Se her f.eks: http://www.avenueinnbb.com
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?Har du sett denne? New orleans
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?Åh.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Peppy!
|
![]() Sv: En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?Jeg konkluderer med at French Quarter ikke var det helt store for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|