|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til hårprodukt til 10-åringEg skal bestille til meg sjølv på blivakker, men ungane treng shampo og balsam. Er det nokon som har tips å gje?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til hårprodukt til 10åringJohn Masters Organics Bare Unscented Detangler er super! Jeg har fine hårstrå som floker seg lett, og sverger til denne. Man kan også bruke den som leave in i tørt hår. Det finnes også en versjon med Citrus og Neroli hvis man liker at produktene lukter godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Tips til hårprodukt til 10åringFemåringen min har veldig tynt fint hår som blir til filt på 1-2-3. Redken All Soft funker fint, ser jeg. (Men jeg synes det er ganske ekstragavant til en femåring da.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tøff
|
![]() Sv: Tips til hårprodukt til 10-åringMin femåring har tynne hårstrå, maaaange av dem, og krøller. Hun hadde floker, elektrisk, tørt og rart hår helt til jeg prøvde noe drastisk; ingenting. Jeg masserer hodebunnen hennes godt når håret er vått, så grer jeg godt gjennom det, skyller og lufttørker. Hun har aldri hatt så fint og medgjørlig hår, det ser _ikke_ møkkete ut og det lukter vanlig, rent hår. Av og til bruker jeg litt spraybalsam i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Tips til hårprodukt til 10-åringJeg bruker Redken Blonde både på meg og barna. Var heldig å fikk 1L balsam til god pris. Vi er også fornøyde med Aveda Camomille, det kjøper jeg når det er tilbud, dvs under 200,-, www.lookfantastic.com. Alle produkter er godkjent på hormonappen til Forbrukerrådet.
![]() |
#6 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Tips til hårprodukt til 10-åringTusen takk!
![]() |
|
|