Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tips til hårprodukt til 10-åring

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-14, 18:11   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tips til hårprodukt til 10-åring

Eg skal bestille til meg sjølv på blivakker, men ungane treng shampo og balsam. Er det nokon som har tips å gje?

Det er helst jentungen som skal bruke det da - han minste har tjukt og solid hår som tåler det meste. Men ho har langt hår med veldig tynne hårstrå. Det blir fort elektrisk. Ikkje så glad i å børste seg, og håret flokar seg veldig lett. Fett hår er ikkje ein issue her altså. Men eg vil helst ha noko som er "snilt", utan slemme kjemikalier etc.

Men eg er litt blank. Er glad for tips på kva som kan egne seg hos blivakker.no

Gammel 29-01-14, 18:27   #2
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til hårprodukt til 10åring

John Masters Organics Bare Unscented Detangler er super! Jeg har fine hårstrå som floker seg lett, og sverger til denne. Man kan også bruke den som leave in i tørt hår. Det finnes også en versjon med Citrus og Neroli hvis man liker at produktene lukter godt.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:30   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til hårprodukt til 10åring

Femåringen min har veldig tynt fint hår som blir til filt på 1-2-3. Redken All Soft funker fint, ser jeg. (Men jeg synes det er ganske ekstragavant til en femåring da.)

Og så bruker jeg Morroccan oil på håret hennes etter vask og litt innimellom. Det hjelper veldig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 19:33   #4
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til hårprodukt til 10-åring

Min femåring har tynne hårstrå, maaaange av dem, og krøller. Hun hadde floker, elektrisk, tørt og rart hår helt til jeg prøvde noe drastisk; ingenting. Jeg masserer hodebunnen hennes godt når håret er vått, så grer jeg godt gjennom det, skyller og lufttørker. Hun har aldri hatt så fint og medgjørlig hår, det ser _ikke_ møkkete ut og det lukter vanlig, rent hår. Av og til bruker jeg litt spraybalsam i det.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 20:07   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker Redken Blonde både på meg og barna. Var heldig å fikk 1L balsam til god pris. Vi er også fornøyde med Aveda Camomille, det kjøper jeg når det er tilbud, dvs under 200,-, www.lookfantastic.com. Alle produkter er godkjent på hormonappen til Forbrukerrådet.

Yngste har tynt flokete, og eldste har tykt hår. Begge får Nuxe olje i håret, kjøpt hos Boots apotek. Det har gjort stor forskjell på yngstes hår.

Gammel 30-01-14, 00:22   #6
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.