|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Hvilket fly? | |||
Fly 1. 40 minutter går fint |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Fly 2. 2,5 timers venting går som en røyk |
31 | 91,18% |
Ta tog. 12 timer på tog er ingenting |
3 | 8,82% |
Brokkoli |
0 | 0% |
Deltakere: 34. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyHar bestilt tog - lite å velge mellom, tidligste har ankomst 1701 på Gardermoen.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 30-01-14 kl 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Smugleser
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyInnen-eller utenlands? Innsjekke bagasje?
![]() |
#3 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyMå dere sjekke inn bagasje? Dersom dere må det, hadde jeg ikke sjangsa på å rekke det på 39 minutter.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til fly500 000 dyrere?
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyVi må nok sjekke inn bagasje, jeg ser liksom ikke hvordan jeg kan være vekk med tre unger i en uke med bare håndbagasje i parkdressesongen.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyJeg antok det var 500 kr. Men for 500000 hadde jeg heller leid helikopter og flydd hele veien.
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til fly
Det manger en R, ser jeg!
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyMen er det et alternativ å ta tog hele veien? Nattog? Da hadde jeg gjort det, tror jeg. I hvert fall en vei.
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyJa, da hadde jeg valgt Widerøe. Dyrt er bra, har jeg hørt.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyJeg husker enda med skrekk og gru den spurten vi tok med påskebagasje på gardermoen. Jeg er varm enda (burde ha tatt meg tid til å vrenge av meg ullgenseren).
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyAlene med tre barn i påskefrafikken - definitivt alt. 2.
![]() |
#14 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til fly40 minutter med tre barn og bagasje går kun og bare hvis du har to timer i slækk. Det er ikke snakk om 2,5 timer venting, men det som er igjen etter bagasjelevering og sikkerhetskontrollen. Det går fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyFly 2. Jeg stoler ikke helt på rutetabellene til NSB. Men på generell basis er 40 minutter nok. Selv med en haug unger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyJeg hadde garantert tatt alternativ 2.
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyFly 2 booket.
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til flyLangfredag er vel en forholdsvis rolig dag mtp antall reisende. Dersom du kan stole så noenlunde på at toget er i rute, villedet gått for alternativ 1, ellers alternativ 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|