|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LondonLang overskrift ...
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoJeg syns Chichester er en veldig hyggelig by, og det går tog dit fra London Victoria. Brighton er også veldig hyggelig, og siden jeg har bodd i Portsmouth, så må jeg jo reklamere litt for den byen med. (Men objektivt sett er Brighton mye hyggeligere og penere bymessig.) Det går tog dit og fra London, veldig enkelt.
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra Lo
Mnja, vi befinner oss på drømmestadiet, har ikke nådd planleggingsstadiet en gang. Mest sannsynlig er ikke dette forenelig økonomisk med sommerferieplanene, dessverre.
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoWindsor er en god halvtime med tog fra Paddington stasjon. Koselig by og så er det Legoland der om det skulle være av interesse.
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra Lo
Det tror jeg, men uansett så er det iallfall billigere å kjøpe billetter litt på forhånd.
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoDet var 82 £ jeg betalte forresten. Da kjøpte jeg på stasjonen. Mye å hente på å planlegge litt, altså.
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoRye, Hastings, Margate det området der i Kent/Sussex nåes på et par timer og er kjempekoselig.
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoEnig med Esme, og hvis du drar til Sussex så har jeg masse masse tips til dere. Vi leide hus sist. Rye er supert.
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoDere kan komme og besoeke meg. Jeg bor ikke saa langt unna London. Men spesielt koselig er det ikke akkurat.
![]() |
#16 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoOxford |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoLewes er nok en koselig by i Sussex, som anbefales på det varmeste. Ellers er York (2 timer med tog fra London) en på alle måter fantastisk by å besøke.
![]() |
#18 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoJeg reiser helst med tog, men man kan få veldig billige bussbilletter hos National Express.
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Koselige engelske byer som man enkelt kan komme seg til med tog eller buss fra LoLewes er også kjempekoselig!
![]() |
|
|