|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sånn passe sane
|
Hva kan jeg lese på Kindle som kan minne litt om Tore Renberg?Litt spesielt, kanskje, men.
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg lese på Kindle som kan minne litt om Tore Renberg?Ikke det du spør om, men du har lest den siste til Renberg? Den er fantastisk.
|
|
|
#3 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva kan jeg lese på Kindle som kan minne litt om Tore Renberg?Nei, jeg har bare lest Jarle Klepp-bøkene. Men ja, har lest at den skal være veldig bra. Kanskje jeg skal gå løs på den da. Den finnes sikkert som e-Bok, så man ev. kan få den over på Kindle?
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva kan jeg lese på Kindle som kan minne litt om Tore Renberg?Hvis du kan overleve å lese den på nettbrett eller mobil så får du lånt den gratis til ebokbib-appen. Utlån av ebøker fra biblioteket.
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva kan jeg lese på Kindle som kan minne litt om Tore Renberg?Har du lånekort på Deichman (ser du bor i Oslo) går det fint. Det er ikke alle bibliotek som tilbyr ebøker enda, og de fleste låner bare ut til "sine" lånere.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg lese på Kindle som kan minne litt om Tore Renberg?Renbergs siste fins på ebok.no, jeg har lest den på Kindle |
|
|
|
![]() |
|
|