|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjærestetur til København - hvor bo og spise og hva skal vi gjøre?Hvor skal vi bo? Ihvertfall ikke barnevennlig og praktisk. Gjerne romantisk. Eller bare litt lekkert. Må ha noe ekstra, badekar og litt plass. Blir bare en natt, bør ikke koste mer enn 2000 for hotellet. Beliggenhet viktig, gjerne i grei avstand fra Tivoli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjærestetur til København - hvor bo og spise og hva skal vi gjøre?Eg er skikkelig forelska i Hotell Nimb. Eg har aldri hatt råd til å bo der, men har drukke deilige drinker i den nydelige baren og spist overraskende god mat i restauranten. Da får en Nimb-følelse i massevis uten å bruke ei formue på å sove der. Baren og restauranten har "vanlige" prisar.
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Kjærestetur til København - hvor bo og spise og hva skal vi gjøre?Vi kom nettopp hjem fra København og spiste på Restaurant Krebsegaarden. En liten restaurant drevet av to nordmenn. Nydelig mat og verter som virkelig tar seg av gjestene sine. Ligger på topp 1 på tripadvisor, sjekk anmeldelser der. Få bord, må bestille i god tid på forhånd. Ikke dyrt, vi betalte 1200 for tre retter for to personer med vin til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Kjærestetur til København - hvor bo og spise og hva skal vi gjøre?
Har nettopp sittet og sett på Krebsegaarden ja, så fint å høre at det var like fint som anmeldelsene sier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjærestetur til København - hvor bo og spise og hva skal vi gjøre?Vi liker Radisdon blu ved Tivoli. Det som er designet av Arne Jacobsen. Sist vi var i København spiste vi på Brødrene Price, ikke i Tivoli, dit skal vi garantert igjen. Ellers er vi alltid på Kafé Sorgenfri eller Kanal kafé og spiser platte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Kjærestetur til København - hvor bo og spise og hva skal vi gjøre?
På kanal kafe var vi også - veldig dansk og veldig trivelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjærestetur til København - hvor bo og spise og hva skal vi gjøre?Jeg liker meg godt på Copenhagen Strand. De har suiter med kanalutsikt til under 2000 om dere ikke reiser i høysesong. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|