|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Frokost i OsloHerremannen og jeg kommer til Oslo tidlig tirsdags morgen neste uke (fly fra Bodø ca kl 7 - stønn). Jeg tenker vi spiser frokost i Oslo etter at vi har satt fra oss bagasjen på hotellet. Vi skal bo på Grand og er nok der mellom 9 og 9.30 hvis flyet er i rute; hvor kan vi finne et koselig sted å spise frokost rundt der?
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Frokost i OsloHva med å spasere opp gjennom Slottsparken til Åpent Bakeri?
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Frokost i OsloFrokost på Grand er veldig hyggelig. Hvis dere får vindusbord, kan dere sitte å titte ut på byen. Da vi var der, var det pannekaker og mye annet godt som slo an blant de yngre frokostspiserne.
![]() |
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frokost i OsloVi skal bo to netter på Grand, så vi får to frokoster der uansett. Tenkte det kunne være koselig å prøve noe annet også.
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Frokost i OsloGodt brød på Grünerløkka har perfekte frokoster, eller så det det god mat på United Bakers avdeling på Karl Joahn, eller så har Åpent bakeri åpent i Colbjørnsens gate, selv liker jeg godt Baker Hansen i Vika, eller Waynes Coffee i Klingerberggaten eller Vika. Hadde dere hatt vinterferie samme uke som oss hadde du selvfølgelig fått frokost her.
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Frokost i Oslo
Prøvde å sjekke, det står ikke noe om at den er stengt, men jeg kan ikke huske å ha sett den åpen den siste tiden. Den er nok et usikkert kort.
![]() |
|
|