Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Spotify til besvær

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-14, 22:45   #1
Rebella
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2013
Rebella har et hav av muligheter foran seg
Standard

Spotify til besvær

Jeg er skikkelig grønn på Spotify. Fikk lasta ned det for ei lita stund sida, til min Samsung Note. Lasta ned det på pcen, så dukka det sånn kjekt og greit opp på telefonen min. Sånn som bestilt
Vips så begynte det å bli mer trøblete, plutselig var flere playlister forsvunnet, og jeg klarer bare ikke å få overført nye playlister. Ikke sjans i havet. Jeg lager de da på pcen, men de dukker ikke opp på telefonen. Skjønner null. Vet jeg høres ut som om jeg er åtti år altså, jeg trenger vel ikke engang si at jeg ikke har Netflix o.l heller...
Men er det noen som har peil på what to do her? Da blir jeg grådig imponert ass ;-)

Rebella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 00:30   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spotify til besvær

Du har gått inn og krysset av for at de skal være tilgjengelige offline på hver enkelt dings?

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.