|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Etter Harry PotterSnuppa og jeg storkoser oss med å lese Harry Potter sammen på kvelden. Hun leser godt selv, og leser mye for seg selv også, men det har vært veldig hyggelig å lese sammen. Men hva skal vi lese videre, når Harry Potter snart tar slutt? Det kan gjerne være en serie. Vi er ganske altetende begge to, men Harry Potter har altså vært en stor suksess. Snuppa er ni år.
![]() |
#2 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Etter Harry PotterNarnia!
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Etter Harry PotterNarnia orker jeg ikke (obligatorisk pensum på vgs), men Knotten liker Lyntyven/Percy Jackson. Nå er det jo to filmer også.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Etter Harry PotterNarnia og Percy Jackson her også.
![]() |
#8 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Etter Harry PotterHerlig, takk for gode tips! Narnia har jeg faktisk ikke lest, og ikke de andre tipsene heller. Selv om hun leser selv er det så hyggelig med de små lesestundene om kvelden.
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Etter Harry PotterRuben Eliassens Phenomena-serie slo også godt an her i huset, i tillegg til alt over.
![]() |
#10 |
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
![]() Sv: Etter Harry PotterTerry Pratchetts bøker om den 9-årige heksa Tiffany Aching
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Etter Harry PotterPercy Jackson og Kane - krøniken!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Etter Harry PotterSigbjørn Mostue. Alvetegnet og Den siste magiker. Ikke mors favoritt rent litterært, men spennende.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Etter Harry PotterMen nå kan jeg skvise inn Anne Fra Bjørkely i repertoiret? Jeg vil og kose meg.
![]() |
|
|