Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vis meg gyllenbrunt hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-14, 18:28   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg gyllenbrunt hår

Jeg skal med trist hjerte gå bort ifra den oransje, fantastiske fargen jeg har hatt på håret mitt det siste knappe året. Det blir for dyrt å holde det fint. Jeg skal farge det mest mulig likt mitt eget hår, som er litt lys brun. Og forsøke å ikke farge det noe særlig framover.

Jeg trenger å se bilder av fint, langt brunt hår.
Litt gyldent kanskje? Eller med litt lyse striper?

Sist redigert av Kirsebær : 04-03-14 kl 23:53.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 18:29   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg gyldenbrunt hår

Hmm... jeg vil også se. Vurderer sette litt striper.... Skal jeg være så CRAZYYY.... hmm...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 18:37   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lyst da? Sånn, sånn eller sånn?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 18:39   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fargen synes jeg er både naturlig og fin - det er ganske nær den kjente norske "ask", men kaldere og med litt striper.

- No. 4 -
Gammel 04-03-14, 18:40   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Denne er også lekker hvis du vil ha det litt varmere:

- No. 4 -
Gammel 04-03-14, 19:40   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser ikke bildene dine, CD.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 19:56   #7
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg gyllenbrunt hår

Google Garnier farge 6 som er lysbrun, farge 7 er mørkblond. Med .3 bak er de gyldne. Hvis du tenker å gjøre det selv, eller ta med eksempler til frisør.

Gammel 04-03-14, 19:59   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn ombre-look som Candy viser litt av er fint, synes jeg.

Jeg er naturlig gyldenbrun, men nå er jeg farget mørkere. Det gir litt lys ettervekst og det er jo ikke så fint. Jeg likte godt den mørkebrune fargen, men det er mer pes med etterveksten. Vurderer derfor å bli lysere brun igjen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 20:04   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke bilde. Men har du vurdert prøve den brune hennafargen?

http://www.kinsarvik.no/category/674...-harfarge.aspx

Den er iallefall billig og en «snill» farge å bruke på håret.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 20:08   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg er meget fornøyd med L'Oreal Excellence farge 7.31; golden beige blonde/natural dark caramel. Den er både varm og kald, og det nærmeste jeg kommer min egen og dertil svært lite ettervekst. Veldig fin, beste jeg har prøvd på mitt hår hva gjelder fargeresultat.

Gammel 04-03-14, 20:12   #11
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes askeblondt er veldig fint. Jeg hadde omtrent denne fargen da jeg var yngre, men har nok mørknet litt med årene, men kommer til å velge noe lignende når jeg etter hvert sikkert "må" farge håret (nå striper jeg det bare litt).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 20:15   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Blir litt som Candys bilde av Kirsten Stewart på meg. Ja, eller her er bilde av mitt hår:

Jeg var veldig (!!!) lys før jeg farget det denne gangen, da jeg fant frem til fargen (har lett lenge) etter en liten tabbe. Så det blir jo enda mørkere med et mørkere utgangspunkt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (64,5 KB, 111 visninger)
Gammel 04-03-14, 20:27   #13
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg er meget fornøyd med L'Oreal Excellence farge 7.31; golden beige blonde/natural dark caramel. Den er både varm og kald, og det nærmeste jeg kommer min egen og dertil svært lite ettervekst. Veldig fin, beste jeg har prøvd på mitt hår hva gjelder fargeresultat.

Nå ble jeg fristet også. . Jeg sparer jo til grått. . Har snart 10 cm ettervekst. Jeg fant at 7 var kjedelig, 7.3 var for gylden, 8.3 for lys. Men 7.31 er uprøvd.

Gammel 04-03-14, 21:06   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Denne er også lekker hvis du vil ha det litt varmere:

Denne er fin! Deg er egentlig noe slikt jeg ser for meg, og i hodet mitt ser jeg selvsagt sånn ut i ansiktet etter jeg har farget også.

Egentlig tror jeg min egen farge er en mellomting mellom det der og askeblondt.
Varm askeblondt.

Nessie: Jeg tror det er tredje gangen du anbefaler meg hennafarge. Jeg er ikke så glad i de fargene jeg.
Også går jeg helst til frisøren.

Gammel 04-03-14, 21:08   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere viser jo bare bilder av blondt hår jo! (med unntak av CD's bilde nr 1 og 5)

Jeg som gikk inn av nysgjerrighet, for jeg vil også se fint, brunt hår.

Jeg tenker litt sånn Rachel McAdams, f.eks i About Time

Sist redigert av My : 04-03-14 kl 21:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 22:15   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 22:21   #17
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Var ikke denne fin?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 22:22   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg kan nok ikke ha det så mørkt og gyldent som jeg egentlig ønsker, om jeg skal forsøke ikke farge det etterpå. Men jeg skal ta med et par bilder til frisøren, så får vi finne noe som kan funke.
Fridørtime på fredag.

Gammel 04-03-14, 22:30   #19
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Spennende- gleder meg til å se etterbilde

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 22:40   #20
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hva med Light golden Brown With painted on caramel highlights?

http://www.pinterest.com/pin/170573904606989515/

http://www.pinterest.com/pin/317785317427176371/

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.