Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vis meg en kul sveis!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-14, 14:36   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg en kul sveis!

Jeg har langt hår, det lengste rekker ca. til midjen. Det er kommunefarget/mørkblomdt med grått i. Jeg farger/glansvasker av og til, men holder meg nær originalfargen for å unngå ettervekst når jeg blir oppslukt av andre ting og glemmer å vedlikeholde fargen.

Jeg tror jeg vil klippe meg. Jeg vil ikke være kort, men kanskje halvlangt, litt oppklippet gradert - slik at jeg både kan sette opp eller ha det løst.

Jeg har helt glatt hår, og liker i utgangspunktet at det er langt, men jeg har mistet alt for mye hår det siste året og derfor er det ikke så fint med så langt hår lenger.

Mange av dere har jo sett meg RL. Dere som ikke har sett meg: Middelaldrende, blåøyd, stutttjukk.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 14:41   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg en kul sveis!

Jeg tror du føler deg mer stuttjukk enn du er, altså. Lekre kurver, tenker jeg vi sier.
Hår har jeg derimot ikke peiling på, du vet jo hvordan jeg vandrer rundt...

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 15:04   #3
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Stuttjukk?? Overhodet ikke! Du er nydelig.

Jeg er overbevist om at du kommer til å kle oppklippet hår supergodt. Jeg synes slik klipp er nydelig til stritt hår:

Gir masse muligheter til oppsett, og kan rufses til med litt produkter som skaper tekstur i håret.

Gammel 06-03-14, 20:31   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Det der er jo ikke stritt hår! Det der er stritt hår i hodet på folk som har krøller. Mitt er stritt, dvs. henger rett ned.

Ellers synes jeg du er smashing, Pøbelsara, og ser ikke for meg hva i huleste du skal forandre på håret. Det er jo skikkelig drømmehår.

Gammel 06-03-14, 20:33   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Middelaldrende og stuttjukk, du liksom!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:39   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men du har jo alle muligheter for å bli veldig fin med litt kortere lengder, det vil sikkert føles litt nytt og fresht hvis du har hatt hår til midjen lenge. Du har jo mye å gå på, og trenger ikke klippe deg kort for å få forandring.

Gammel 06-03-14, 21:25   #7
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du er da ikke stutttjukk. Du er dritfin, inkludert håret.

Mitt hår bare henger der, som du vet. Men et første steg kan jo bare være å klippe det kortere, litt nedenfor skuldrene f.eks? Med litt ekstra klippet opp rundt ansiktet?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 22:52   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 06-03-14, 22:54   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Der har du sveisen! Ikke så mange som har langt nok hår til den.

Gammel 06-03-14, 22:54   #10
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Gammel 06-03-14, 22:57   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 06-03-14, 23:08   #12
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Pøbel har langt nok hår. Og i disse politiske tider, så kan du gå sånn i 8. marstog, så slår du to fluer i en smekk.

Gammel 11-03-14, 20:42   #13
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøbel, skal vi ta steget i lag? Jeg er møkklei det lange håret mitt, og kan ikke bruke varmedingser eller stylingprodukter i det, så nå vurderes kortklipp sterkt.
Skal vi?

Gammel 11-03-14, 21:38   #14
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Pøh- stutttjukk du?
Du er jo superfin!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 08:50   #15
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat vært hos frisøren og fått klippet opp, tynnet (jeg har veldig tykt og tungt hår) og stripet håret. Med lyse striper i, blir ikke etterveksten noe problem; nå var det over fire måneder siden sist jeg var hos frisøren. Når jeg har mørkere farge i håret blir etterveksten ganske ille. Skal se om jeg kan få tatt et bilde når jeg har tatt maskara på. :svosj:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 08:57   #16
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Stuttjukk?? Overhodet ikke! Du er nydelig.

Jeg er overbevist om at du kommer til å kle oppklippet hår supergodt. Jeg synes slik klipp er nydelig til stritt hår:

Gir masse muligheter til oppsett, og kan rufses til med litt produkter som skaper tekstur i håret.

Dette tror jeg du vil kle!

Gammel 12-03-14, 09:08   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 12-03-14, 09:58   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Pøbel, skal vi ta steget i lag? Jeg er møkklei det lange håret mitt, og kan ikke bruke varmedingser eller stylingprodukter i det, så nå vurderes kortklipp sterkt.
Skal vi?

Jepp! Det synes jeg vil skal!

:villoggal:

Gammel 12-03-14, 10:33   #19
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Her! Veldig lettstelt frisyre.

(Nei&nei, nå kom det på skjeve. Det er første gang jeg poster bilde fra tlf.)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (196,9 KB, 54 visninger)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.