Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ansiktsmaling

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-14, 18:07   #1
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 51
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Ansiktsmaling

Etter årets karnevalrunde med dårlig "fett-ansiktsmaling" må jeg bare få i hus noe mer ordentlig ansiktsmaling. Da tenker jeg på den vannbaserte typen som lett males på med pensel og som ikke renner og klør.

Har noen tips om rimelige sett av ok kvalitet? Ser blant annet at Amazon har et og annet.

Gammel 07-03-14, 18:16   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktsmaling

Jeg har kjøpt et skrin hos… tja si det - det husker jeg ikke, men det funker hvertfall Det er det under her. Det finnes også i en versjon med 6 farger men da får du ikke tigeroransj eller rosa, som var veldig viktig her Jeg lurer på om jeg kan ha kjøpt det på Toy´r Us eller riktige leker eller sprell eller noe sånt, men husker faktisk ikke, det har vart i årevis. Det er vannbasert, og jeg har kjøpt til noen små svamper på Søstrene Grene som jeg bruker til å spre f.eks hvit eller oransj utover ansiktet, også har jeg pensler til å male detaljer. Blir kjempefint!

I tillegg har jeg kjøpt en hvit blokk med vannbasert ansiktsmaling hos Standard

Også har jeg kjøpt litt festlig glitter og småglitresteiner og hudlim hos Makeup Store.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 21:18   #3
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg har denne: http://biit.no/Snazaroo-Face-Paint-U.../dp/B00026ZEDK

Veldig grei å fjerne og grei å bruke.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-14, 08:02   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Disse bruker vi på jobb. Vi er veldig fornøyd.
http://bedrift.okani.no/display.aspx...=0&prodid=3754

http://bedrift.okani.no/display.aspx...=0&prodid=3753
http://bedrift.okani.no/display.aspx...=0&prodid=3757

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 18:58   #5
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 51
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips. Det du som har, dharma, er det ene jeg har vurdert.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.