|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hjelp for veldig tørt hår?Jeg sliter med veldig tørt hår, og det blir jo bare verre og verre jo eldre jeg blir. Nå er håret mitt helt kortklipt, og det skyldes først og fremst at håret er så stygt at jeg vil se minst mulig av det.
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?
Hårkur hjelper, men bare for én dag.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?Jeg liker veldig godt Redken All Soft, men jeg synes nok Moroccan Oil sin Restorative Hair Mask er enda bedre.
![]() |
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
Takk for svar. Jeg får teste hårkuren du anbefaler. Jeg må vedgå at jeg ikke er så flink til å takle følelsen av ikke-nyvasket hår, ja.
![]() |
#8 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?Enig i at daglig vask antagelig gjør håret ditt tørrere. Kanskje du kan venne deg av med det med å bare skylle det daglig i en periode, mens du trapper ned?
![]() |
#9 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?Når håret mitt har vært helt som høy har jeg forresten pakket det inn i varme oljeomslag. Jeg har brukt olivenolje (og så pakket inn i plastfolie og et håndkle), men det finnes sikkert bedre (og dyrere) alternativer.
![]() |
#10 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?Kokosolje skal visstnok være bra for håret, men jeg har ikke testet det selv.
![]() |
#12 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?Redken all soft virker ikke på mitt tørre hår. Dessuten lukter den høgg.
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?Håret mitt er finest tredje dagen etter vask. Fjerde dagen er jeg nødt til å vaske det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?I dag har jeg bare skyldt håret ...
![]() |
#16 |
Tøff
|
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?Min frisørvenninne mener at å bruke Define sine produkter er å be om trøbbel, det pakker håret inn i silikon og det ser fint ut, men det gjør ikke godt. Hun kan i tillegg lukte alle produktene deres på en kilometers avstand fikk jeg erfare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
Det står litt i tråden jeg har aktiv nå.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?Du må gå mange flere dager enn en uten å vaske håret for å se noen forskjell. Jeg ville gått ned til å vaske håret maks en gang i uka, og ikke skylle det opp mer enn annenhver dag. På skylledager bruker du bare balsam.
![]() |
#19 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hjelp for veldig tørt hår?På meg virker det som at håret raskere blir tørrere og tørrere jo mer grått hår jeg får.
![]() |
#20 |
Rastløs dagdrømmer
|
Joda, jeg ser den. Det virker foreløbig ikke som noen god løsning å bare la håret bli grått heller.
Den tanken må jeg vende meg til, kjenner jeg.
Håret mitt har i alle fall blitt mye tørrere etter at jeg begynte å bli grå. Før hadde jeg skinnende blankt hår. Jeg får sånn kløe i hodebunnen av Biosilk, jeg. Tør ikke å ligge med det over natten.
![]() |
|
|