Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Poser under øynene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-14, 10:24   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Poser under øynene

Noen som vet om en krem eller serum som faktisk virker for dette?

Har poser under øynene og da vises rynkene enda mer.

Noen som har tips?

Gammel 24-03-14, 10:28   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Poser under øynene

Har du prøvd en sånn gelemaske som du legger i kjøleskapet?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 10:29   #3
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mary Kay sin øyegelé er kjempefin til poser under øynene. Den kan brukes i løpet av dagen også dersom man blir sliten og trøtt etter f.eks å ha sittet foran PC-en hele dagen.
http://www.marykaynorway.no/sub.php?...rtnr=10-029740

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 10:29   #4
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nei ikke forsøkt noe enda.

Gammel 24-03-14, 10:34   #5
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes denne øyekremen er kjempegod. Beste jeg har prøvd så langt, og veldig drøy.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 10:49   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er det kombinasjon av nok søvn, lite salt mat og GODE produkt som fungerer. Akkurat no bruke eg denne:

Gammel 24-03-14, 11:29   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke bildet ditt, Tussa.

For meg er nok søvn omtrent det eneste som hjelper.

Gammel 24-03-14, 12:49   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikkje meir spennande enn Shiseido sin Bio Performance auekrem.

Gammel 24-03-14, 13:10   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Dere er inne på det med søvn. Er blitt veldig dårlig og sover maks fire timer om natten. Men jeg ser at alderen begynner å tynge også ja.

Gammel 24-03-14, 13:22   #10
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

"Faktisk virker" kan man jo legge ulike ting i. Generelt tenker jeg at hvis det "faktisk virker" skulle man tro det ville vært reseptbelagt .

Jeg tror de fleste produkter gjør en ok jobb. I endel tilfeller vil dyrere ingredienser gi bedre effekt. I en endel tilfeller vil dyre produkter for en stor del bestå av emballasje og markedsføring.

BBC hadde i 2009 et program som het Prof Regan’s Beauty Parlour hvor en lege undersøkte skjønnhetsprodukter etter samme regime som innen medisin. Antirynkeserumet som kom best ut var Boots apotek sitt No. 7 serum. Det er det nærmeste jeg kommer "faktisk virker". Nå bruker ikke jeg den, da. Kjøpt ampuller på tax-free fra Elizabeth Arden. Fornøyd med dem også. Men vet ikke om jeg kan garantere "virkning". De fukter, det gjør de.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 13:38   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, godt med søvn og vann er viktig. Og kutte ut alkohol og røyk. Og så kan man supplere med kremer.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 14:18   #12
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Mye søvn og vann, ja. Og så er det vel sånn at det ikke finnes mirakelkremer, men fuktig hud ser alltid yngre ut enn en tørr og stram hud. De gode kremene tilfører i det minste en del fuktighet.

Gammel 24-03-14, 14:19   #13
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Og dette er kanskje helt ut?

Gammel 24-03-14, 14:31   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søvn og frisk luft er mine evige tips - men er ikke poser en del arv? *kjipt svar, jeg ser den*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.