|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Jeg skal snart ha en fest i et ganske nytt lokale og de lyddempende platene er ennå ikke på plass. Det er litt ekko der inne. Hvordan kan jeg enkelt dempe det?
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Nå så jeg for meg den reklamen hvor de har fylt opp med baller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Hm, jeg har jo faktisk et par sånne eggekartong-aktige madrasser liggende, men det er vrient å skulle feste de på veggen uten å kunne feste noe på veggen. Argh! Hvor er Snåsakaill'n når man trenger tankens kraft?
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Feste eggekartonger med lærertyggis. Null hull og like fin vegg. Vi sender kartongene våre til HV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Hvis du tar et maleprosjekt først, sånn at du får masse eggekartonger i masse farger? Og masse lærertyggis?
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Sånne store whiteboardtavler på hjul! Trill inn, fest store, fargerike fleecepledd over.
![]() |
#11 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Jeg håper alle som kommer er myke og gode, velger å kle seg i fløyel og drikke så mye at de ikke merker noe som helst.
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Be alle gjestene om å hviske! :glup:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Teppe på gulvet og tekstiler langs veggen. Det virker i parkeringskjelleren i Grieghallen
![]() |
#17 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Ja der har jeg vært på gallamiddag.... Og de var veldig flink med lyssettingen, slik at det ble litt kul stemning
![]() |
#19 |
Leser
|
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Kommer litt an på hva folk skal gjøre. Hvis det er mingling og snakking som er tingen kan det bli litt forstyrrende for folk som hører dårlig, men hvis det er "sitt-ned-middag" tror jeg ikke det vil bli noe problem. Folk vil dempe lyden betraktelig (med mindre det er ekstemt høyt under taket. Har vært i noen gymsaler med den settingen, og jeg hører ingenting, men det er jo sjeldent at festlokaler er så høye)
![]() |
#20 |
Klar
|
![]() Sv: Hvordan enkelt lyddempe et stort rom?Teppefliser på gulvet og fløyelsstoff kjøpt i metervare hengt opp med duckttape eller lignende på vegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|