|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ønsker meg litt mer fall i håretJeg er midt i en "la håret vokse"-fase der jeg har gått fra å ha pinnekort hår til å nå ha hår som når til litt under ørene. Jeg har masse tynne hårstrå med bittelitt antydning til fall. Selv om hvert hår er ganske tynne, blir det til sammen et tjukt og nokså uregjerlig hår. Det står for tiden litt til alle kanter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Ønsker meg litt mer fall i håretEt triks jeg synes er greit er å ha litt gammeldags hårgele i håret når det er vått og så la det lufttørke. Da blir fallet mitt mye mindre krusete og håpløst.
![]() |
#3 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Ønsker meg litt mer fall i håretDet finnes et utall produkter som får fram krøller/fall i hår som har litt naturlig krøll eller fall. Jeg bruker Sexy-serien, den blå (Curly Sexy Hair), favoritten er Spray foam Curl power. I tillegg sjampo og balsam som har samme effekt. Litt gradering/oppklipping av håret hjelper også for min del. Redken sin Curvaceous-serie er også fin, har vært fornøyd med et skum derfra, Wave ahead.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Ønsker meg litt mer fall i håretJeg hadde ikke tatt permanent om jeg var deg. Det sliter veldig mye på håret. Om du kan klare å spare ut håret uten å farge eller kjemisk behandle det på noen som helst måte, så er dette helt klart det som gir penest resultat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Ønsker meg litt mer fall i håretOg jeg synes det er penest med glatt hår. Hilsen Einstein.
![]() |
|
|