|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Hvilke telefonabonnement bør vi velge?Vi har Telenor nå og en av ungene har binding til Telenor på sin telefon. Mannen har bedriftsabonnement fra Telenor så han kan i utgangspunktet ikke velge fritt blant alle typer abonnement pga at tlf må være registrert på firma.
![]() |
#2 |
fri
|
![]() Sv: Hvilke telefonabonnement bør vi velge?Det er nok ikke kun Telenor som kjører den politikken, siden fler og fler bruker telefonen til mest datatrafikk må teleselskapene tenke nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilke telefonabonnement bør vi velge?Det er greit nok det å tenke nytt, men jeg er helt sikker på at det er ganske mange fler enn meg som bruker telefonen lite. Det abonnementet de flyttet meg over til har ikke noe data inkludert.
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvilke telefonabonnement bør vi velge?
Moren min opplever det samme. Hun får høyere telefonregning enn det hun har nå, og jeg vurderer om vi skal bytte alle sammen. Vi henger på et vis sammen siden vi har fri familie.
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke telefonabonnement bør vi velge?Vi valgte å bytte til Onecall familiepakka. Ble vesentlig billigere enn telenor iom at vi bruker endel data. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvilke telefonabonnement bør vi velge?
Jepp, vi også. Jeg, Storesøs og snart Mellomsøs, har den. Kan legge til opptil fem personer i tillegg til meg, tror jeg det var.
![]() |
|
|