Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilke telefonabonnement bør vi velge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-14, 21:06   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke telefonabonnement bør vi velge?

Vi har Telenor nå og en av ungene har binding til Telenor på sin telefon. Mannen har bedriftsabonnement fra Telenor så han kan i utgangspunktet ikke velge fritt blant alle typer abonnement pga at tlf må være registrert på firma.

Jeg er sur på Telenor og ønsker å bytte til noen andre. Jeg har et abonnement hos Telenor nå hvor jeg kun betaler for bruk, men fikk sms her om dagen om at de bytter abonnement på meg til et som koster 129 kr i mnd og har inkludert noe ringetid. Jeg bruker under 100 kr i mnd på ringing og sms så det er ikke interessant for meg i det hele tatt. Bare det at de faktisk ikke tilbyr abonnement lenger for oss som bruker telefonen lite irriterer meg.

Vi er tre stk som har abonnement. Vi bruker telefonen lite, men den ene ungen bruker litt data på tlf. Vi har også et kontantkort i tillegg til bedriftsabonnementet. Ungene har abonnement til 99 og 199 nå og er ikke i nærheten av å bruke opp det som er inkludert.

Noen tips til hva slags abonnement som vil passe oss?

Gammel 29-03-14, 08:11   #2
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke telefonabonnement bør vi velge?

Det er nok ikke kun Telenor som kjører den politikken, siden fler og fler bruker telefonen til mest datatrafikk må teleselskapene tenke nytt.

Men sjekk kalkulatoren på www.telepriser.no, der finner du nok noe som er litt mer fleksibelt og billigere.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 12:08   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det er greit nok det å tenke nytt, men jeg er helt sikker på at det er ganske mange fler enn meg som bruker telefonen lite. Det abonnementet de flyttet meg over til har ikke noe data inkludert.

Gammel 29-03-14, 12:15   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Det er greit nok det å tenke nytt, men jeg er helt sikker på at det er ganske mange fler enn meg som bruker telefonen lite. Det abonnementet de flyttet meg over til har ikke noe data inkludert.

Moren min opplever det samme. Hun får høyere telefonregning enn det hun har nå, og jeg vurderer om vi skal bytte alle sammen. Vi henger på et vis sammen siden vi har fri familie.

Gammel 29-03-14, 12:16   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Vi valgte å bytte til Onecall familiepakka. Ble vesentlig billigere enn telenor iom at vi bruker endel data.
Vi blir da 5 i pakka og betaler 679. Da har vi fri ringing til alle mobil og fastnummer, fri sms og 1 gb data

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 12:33   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Vi valgte å bytte til Onecall familiepakka. Ble vesentlig billigere enn telenor iom at vi bruker endel data.
Vi blir da 5 i pakka og betaler 679. Da har vi fri ringing til alle mobil og fastnummer, fri sms og 1 gb data

Jepp, vi også. Jeg, Storesøs og snart Mellomsøs, har den. Kan legge til opptil fem personer i tillegg til meg, tror jeg det var.

Gammel 29-03-14, 19:46   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Det er 5 totalt

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jepp, vi også. Jeg, Storesøs og snart Mellomsøs, har den. Kan legge til opptil fem personer i tillegg til meg, tror jeg det var.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.