Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp til hjelmsveis

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-14, 14:36   #1
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Hjelp til hjelmsveis

Jeg har begynt å sykle til jobb, og bruker selvfølgelig hjelm. Ettersom det er bare nedoverbakker trenger jeg ikke dusje når jeg kommer fram, så jeg tar bare av hjelmen og setter meg på plassen min. Men håret ser så klart ikke ut. Fins det noen produkter som er god til å fikse en slik problemsveis? Jeg har tynt / fint hår, og vasker og tørker håret før jeg tar på hjelmen.

Gammel 10-04-14, 14:52   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til hjelmsveis

Jeg ville kanskje brukt sånn saltvannsspray/pudder, som gir volum? Eller tørrshampoo, min nye favoritt!

Denne får du på Vitus-apotek, i hvert fall - finnes både til blondt og brunt hår.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 14:53   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan virker tørr-shampo?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 14:56   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spray på (unngå kanskje akkurat skillen oppå hodet, i hvert fall den blonde blir nesten litt ettervekstgrå), rusk litt i det, børst håret etter ett minutt. Denne gir både volum og tar bort fett hår.

Jeg synes det er genialt for dag 2, særlig hvis jeg skal ut på kvelden og egentlig ikke hadde trengt å dusje igjen.

- No. 4 -
Gammel 10-04-14, 14:56   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tørrshampo sin eneste funksjon for min del er at håret blir matt og seigt - men det ser ikke fett ut da...

Gammel 10-04-14, 14:57   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg sprayer som sagt stort sett under håret, men jeg har ikke tenkt at det blir matt. Og det får definitivt volum. Men det blir ørlite saltvannssticky, altså, det gjør det.

- No. 4 -
Gammel 10-04-14, 15:01   #7
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Dette er den eneste sanne hjelmsveis:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 15:04   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

av bildet. Trodde også hjelmsveis ble etterspurt.

Gammel 10-04-14, 15:09   #9
Dali
Glad

Dali sin avatar

Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Dette er den eneste sanne hjelmsveis:

Min hjelmsveis er i helt andre enden av skalaen. Tynt, livløst hår som ligger klistret inntil panna og ørene.

Takk for tørrshampotips. Skal prøve den for brunetter.

Gammel 10-04-14, 15:10   #10
Dali
Glad

Dali sin avatar

Standard

Hjelp mot burde jeg kanskje kalt innlegget.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.