|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() App for å få musikk fra iTunes på Android mobil?Jeg har musikken min i iTunes/iPod. Android mobil. Finnes det en app hvor man kan få sanger fra iTunes over til Android? Da hadde jeg nemlig sluppet unna med bare en ting å bruke når jeg trener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: App for å få musikk fra iTunes på Android mobil?Det burde i alle fall gå an? Har du musikken lagret på PC-en din, burde det i alle fall gå an. Men nå er det lenge siden jeg har brukt iTunes. Hadde en iPod Shuffle en gang i tiden, og husker at hele musikkbiblioteket ble konvertert til iTunes i det vi installerte den medfølgende programvaren.
![]() |
#3 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: App for å få musikk fra iTunes på Android mobil?Alle sangene ligger på pcen din i ituneskatalogen i utforskeren, så det er nok bare å kopiere sangene som på en hvilken som helst annen sang som ligger på pcen vil jeg tro. Mener å ha gjort det før selv. Det fordrer dog kobling av telefon til pc, men det er jo ikke vanskelig.
![]() |
|
|