Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Sykkelvogn

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-14, 11:54   #1
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sykkelvogn

Vi har nettopp anskaffet oss en ny (ikke så fænsi og dyr) sykkelvogn, og Tigrrbaby og jeg er klare for å erobre verden på sykkel. Så begynte jeg å tenke litt på det praktiske. Og så føler jeg meg litt . Når jeg for eksempel nå kan sykle og handle i stedet for å kjøre, lar jeg da sykkelvogna stå koblet på sykkelen mens jeg er i butikken? Låser jeg den? Den er ikke sånn som kan trilles. Jeg kan alltids dra den etter meg, men det blir litt tungvint.

Gammel 25-04-14, 12:28   #2
Moia
Feil planet

Moia sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Sykkelvogn

Jeg pleier å la sykkelen være tilkoblet og bare løse sykkelen fast i noe.

...Men jeg ville sett an situasjonen. Skulle jeg handle i sentrum en lørdagskveld hadde jeg låst vogna fast i noe også (men ja - låsing av vogn er klønete..)

Gammel 27-04-14, 21:08   #3
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi pleier å bare låse sykkelen når vi er ute og handler etc. Låser bare vogna når den står lenge. Feks når den skulle stå hele dagen utenfor barnehagen.

Gammel 27-04-14, 21:13   #4
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Evt lås fast vogna i sykkelen, og så låse fast syjjelen.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.