|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snur
|
![]() Restaurantavbefaling i TrondheimPå lørdag hadde vi utdrikkningslag for søsteren min i Trondheim. En veldig flott dag med mye gøy og kos.
![]() |
#2 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurantavbefaling i Trondheim
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Restaurantavbefaling i TrondheimJeg har vært der en gang og var veldig fornøyd! Det var travelt, men fikk god service og nydelig dessert. Dette hadde jeg klaget på i ettertid skriftlig tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
snur
|
![]() Sv: Restaurantavbefaling i TrondheimVi skal klage til ledelsen ja. Skal legge inn i på Tripadvisor også. Det hele ble bare så surrealistisk. Det var litt sånn at vi trodde det ikke gikk an å bli så dårlig.
![]() |
#7 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurantavbefaling i TrondheimShit, så kjipt.
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Restaurantavbefaling i TrondheimÆsj, det var kjedelig. Har opplevd lignende på andre restauranter i byen etter å ha forhåndsbestilt og det er utrolig surt når sånt skjer. Har vært på Nyfiken med både 2 og 50 andre uten å ha opplevd noe lignende som dere opplevde.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Restaurantavbefaling i TrondheimJøss, for en opplevelse. Lurt å sende skriftlig tilbakemelding. Har vært der en gang, etter å ha fått det anbefalt. Det var fullpakket restaurant, servitørene var imøtekommende og effektive, fikk god service og utrolig god mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
snur
|
![]() Sv: Restaurantavbefaling i TrondheimVi hadde også fått den anbefalt derfor var det ekstra kjedelig når det ble sånn. Det var ikke full restaurant så det var heller ikke noe unnskyldning. Og vi så at det var mange som var missfornøyde. Betjeningen virket veldig lite rutinerte og noe av det som provoserte mest var at de sa de skulle fikse alt men det skjedde ikke noe. Ingen beklagelse eller noe.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Restaurantavbefaling i TrondheimJeg har lunsjet der endel ganger og vært fornøyd. For noen uker siden var jeg der for vin ig litt dessert. Jeg var ikke fornøyd da, for servicen var treg. (Og sjokolafekaken jeg kjøpte var veldig stygt lagt opp) kan det være de har hatt utskiftninger av personalet?
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Restaurantavbefaling i TrondheimJeg synes ofte at en del restauranter kan bli litt kjipe når man kommer en stor gjeng, men dette høres virkelig ut som en "all time low".
![]() |
![]() |
#15 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Restaurantavbefaling i TrondheimNy eier eller kanskje ny betjening? Synd det ble slik! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|