|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Solkrem/olje som ikke setter flekker på klærJeg har vært noe plaget med soleksem, og leste i fjor at flere anbefalte å bruke en sololje med høy faktor, eventuelt en solkrem som ikke tettet så veldig på huden. Dette fungerte, jeg fikk verken soleksem eller solbrenthet på ferie i sterk sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2014
![]() |
![]() Sv: Solkrem/olje som ikke setter flekker på klærJeg har ikke merket noen flekker på klærne når jeg har brukt solkrem Kiss My Face Oat Protein Complex 30 Broad Spectrum SPF 30 som absorberes raskt . Uten fargestoff, parfyme og parabener og vannresistent. Den kommer også i SPF 50. Det passer min sensitiv hud fordi det er også gjenfuktende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solkrem/olje som ikke setter flekker på klærMin sønn med soleksem unngår både flekker og eksem når vi bruker la roche posay i faktor 30/50.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solkrem/olje som ikke setter flekker på klærJeg liker Cliniderm sine solkremer godt, med hensyn til flekker på klær og soleksem. Kremene derfra pleier dessverre å gjøre det dårlig i tester mtp parabener osv, men siden den virker bra for å unngå soleksem, og er tynn og lett, og flekkfri, så kjøper jeg den ofte allikevel. Kjøpes på apoteket. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|