|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Noen som har skattejakt for 10-årsbursdag liggende klar?Å herregud.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har skattejakt for 10-årsbursdag liggende klar?Vi ga alle et ark med navnet sitt skrevet i Webdings (symbolskrift). Så hadde vi poster med en beskrivelse av neste post skrevet i Webdings. De måtte ved hjelp av navnene sine "dekode" beskrivelsene, og alle måtte jo delta for at de skulle kunne finne flest mulig bokstaver. Bokstaver ingen av dem hadde i navnet sitt var skrevet med vanlig skrift. Det var ikke mange. De likte det kjempegodt, og de brukte faktisk ganske lang tid på det.
![]() |
![]() |
#3 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Noen som har skattejakt for 10-årsbursdag liggende klar?Åh, det var en god ide! Da trenger jeg ikke å lage poster med rim og gåter og sånn.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Noen som har skattejakt for 10-årsbursdag liggende klar?Akkurat det gjorde vi (les mannen) også, både til 9- og 10-årsbursdagen, mener jeg å huske.
![]() |
#5 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har skattejakt for 10-årsbursdag liggende klar?Genial idé! :snart mamma til 10-åring: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har skattejakt for 10-årsbursdag liggende klar?Veldig bra Niobe! Den lagrer jeg til neste år!
![]() |
|
|