|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Begrense tilgang til kommentarer på FBJeg har en som jeg "må" være venn med på Facebook. Personen er satt som bekjent, men det holder tydeligvis ikke. Personen kommenterer mye av det jeg skriver, uavhengig om det er mine eller mine venners innlegg. Og ikke alltid like koselig.
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FBJeg poster mange innlegg med begrensning. Kun venner, ikke bekjente.
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FB
Kan man gjøre dette også når man kommenterer på feeden til egne venner? Det er nemlig problemet, at h*n kommenterer på mine kommentarer hos andre.
![]() |
![]() |
#7 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FBHjelper det ikke å sette han på Listen Begrensning? Innstillinger-Blokkering
![]() |
#8 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FBHar samme problem - som dog er mest irriterande - ein eldre nær slektning som "følger etter" meg i åpne grupper eg er medlem av og kommenterer på det eg måtte skrive der. Er dette mulig også på andre sin vegg altså? Dersom ein venn av meg ikkje har offentlig profil, så kan vel ikkje min slektning sjå kva eg postar der?
![]() |
#9 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FBJeg har mange på Begrenset tilgang eller hva det heter, de ser ikke noe av det jeg poster.
![]() |
#10 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FB
Jo, jeg tror det. Mine venner ser hva jeg skriver på mine venners vegger og åpne grupper. Tror ikke det var slik før.
![]() |
#11 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FBDa ville jeg ha slettet en haug med venner og så satt noen på begrensetm
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FBMan kan legge folk i grupper og passe på hva man publiserer til hvem på sin egen vegg. Men det hjelper ikke dersom man kommenterer på andres innlegg, da er det den andres innstillinger som gjelder. Så dersom du ikke ønsker at noen skal "følge etter deg" på andre sider hvor du ikke har kontroll over innstillingene, så må du enten passe på at de ikke er der, eller blokkere dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FBNår du poster kan du velge egendefinert og unnlate personer du ikke vil gi tilgang.
![]() |
#14 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FBFinner venner ut om de står på begrenset tilgang? Eller får de beskjed om man forandrer status på vedkommende?
![]() |
#16 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FBJeg har blokkert noen på facebook og oppdaget at jeg da heller ikke kan se når vedkommende kommenterer på poster til felles venner. Da ser diskusjonen noen ganger litt rar ut.
![]() |
|
|