Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor får jeg tak i en elektrisk dobbelt pumpe?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-07, 16:32   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor får jeg tak i en elektrisk dobbelt pumpe?

Jah det lurer jeg på i dag

Gammel 19-05-07, 16:35   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en elektrisk dobbelt pumpe?

Bandagist? Nett?

Gammel 19-05-07, 16:38   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Er det den fra Medela eller hva det nå heter du tenker på?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 16:40   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvis det er Medela, kan du sikkert ta kontakt med et Alliance apotek. Ut i fra hjemmesiden deres ser det ut til at de fører/skaffer flere av Medela-modellene.

http://www.allianceapotek.no/index.c...9999&sec=front

Gammel 19-05-07, 16:51   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvis det er Medela, kan du sikkert ta kontakt med et Alliance apotek. Ut i fra hjemmesiden deres ser det ut til at de fører/skaffer flere av Medela-modellene.

http://www.allianceapotek.no/index.c...9999&sec=front

Takk, får skrive mail å høre om de sender, har ikke det apoteket her

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bandagist? Nett?

i 2003 så verken solgte de eller leide ut pumper på bandasjebutikken her

Noen plasser på nett da at det selges?

Jeg finner bare handpumper og sånt. Men så er jeg ekstremt dårlig å lete

Gammel 19-05-07, 16:56   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Babyshop.no?

Gammel 19-05-07, 18:16   #7
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Jeg fikk leie på helsestasjonen, tror jeg betalte 5 kr pr døgn. Brukte den bare i en tid der jeg hadde vedlig melkespreng og stadig brystbetennelse, greit å leie, og bruke enkel elektrisk eller håndpumpe senere.

Gammel 19-05-07, 19:17   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ammehjelpen har en dobbeltpumpe i nettbutikken sin: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=30

Gammel 19-05-07, 21:07   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ammehjelpen har en dobbeltpumpe i nettbutikken sin: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=30

Takk

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jeg fikk leie på helsestasjonen, tror jeg betalte 5 kr pr døgn. Brukte den bare i en tid der jeg hadde vedlig melkespreng og stadig brystbetennelse, greit å leie, og bruke enkel elektrisk eller håndpumpe senere.

De leier ikke ut. Spurte i forige uke

Joda kunne godt ha leid om jeg fant noen plass å leie de, men var vist ikke så enkelt

Gammel 19-05-07, 21:13   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leide også hos bandasjist, men det ble omtrent like dyrt som å kjøpe ny til slutt. Jeg har sett dobbeltpumpe på Barnas hus på Alnabru blant annet. Har også sett brukte på Finn.no en gang i blant.

Gammel 19-05-07, 22:41   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg leide også hos bandasjist, men det ble omtrent like dyrt som å kjøpe ny til slutt. Jeg har sett dobbeltpumpe på Barnas hus på Alnabru blant annet. Har også sett brukte på Finn.no en gang i blant.

Ja var det jeg og kom frem til om det eks koster 5 kr døgnet.

Er litt langt til oslo hehe

Lurer på hva som er best mandela sin eller den på ammehjelpen...

Sist redigert av Honda : 19-05-07 kl 22:47.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:50   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg synes Medela sin er knallbra. Betalte 19 kroner i døgnet for leie så vidt jeg husker. Tror det ble 2-3000,- i leie totalt for de månedene jeg hadde den.

Gammel 20-05-07, 00:49   #13
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg leide jo bare i noen uker, så det ble ikke mye på meg

Jeg synes Medela sin pumpe bråket mye mer enn den jeg leide, og ikke husker navnet på...

Gammel 20-05-07, 01:32   #14
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Babyshop selger Medela dobbel.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 02:02   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte min Medela Pump in style (helt ny) på Ebay.

Fantastisk god pumpe! Desidert den beste investeringen jeg gjorde dette svangerskapet.

Jeg betalte 1500 for pumpen, inkludert frakt. Også betalte jeg 500 i toll/moms/avgifter da den kom fram til Norge. Jeg måtte bytte ut strømadapteret, men slike får man på Clas Ohlson for under 100 kroner, eller man kan bruke batterier, som jeg stort sett har gjort uansett.

Det er masse av dem på Ebay.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 13:23   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Takk for alle tips

Skal på jakt i byen i morgen. Om ikke så bestiller jeg enten fra ebay eller den på ammehjelpen

Gammel 20-05-07, 15:14   #17
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kjøpte min Medela Pump in style (helt ny) på Ebay.

Fantastisk god pumpe! Desidert den beste investeringen jeg gjorde dette svangerskapet.

Jeg betalte 1500 for pumpen, inkludert frakt. Også betalte jeg 500 i toll/moms/avgifter da den kom fram til Norge. Jeg måtte bytte ut strømadapteret, men slike får man på Clas Ohlson for under 100 kroner, eller man kan bruke batterier, som jeg stort sett har gjort uansett.

Det er masse av dem på Ebay.

Hva koster noe slikt nytt i her hjemme da?

Gammel 20-05-07, 22:23   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hva koster noe slikt nytt i her hjemme da?

Jeg er litt usikker, siden ingen hadde videre lyst til å selge meg noe slikt i noen av de utstyrsbutikkene jeg var innom, men det ble mumlet om "i overkant av 3000 hvis vi skal bestille" i den butikken som var nærmest å gi meg et fornuftig svar.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 23:28   #19
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Ok! Takk for svar!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.