Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

17. mai-kjole til tolvåring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-14, 00:56   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

17. mai-kjole til tolvåring

Kan noen tipse om en kjole e.l. som kan passe til 17. mai? Jenta er 12 år og svært lang og svært tynn. Lite henger på henne. Hun har mange kjoler, men de fleste er litt småpikeaktige etterhvert. Hun har noen desigualkjoler, men de er er blitt veldig korte. Selv bryr hun seg døyten. Hun har utfordringer som gjør at hun misliker klær, misliker forandringer (som også innebærer å skifte klær), er hypersenitiv ift tekstil, hater shopping og bryr seg ikke om hvordsn hun ser ut. Det beste er om jeg finner noen alternativer først, og så kan jeg evt overtale til å prøve.

Det hadde vært kjekt om hun kunne se litt ut som jevnaldrende, men jeg aner ikke hva jeg skal se etter. Hun bør også ha sko. Hun går alltid i joggesko, men eier et par rosa converse. Sko er også et kapittel for seg.

Hun har fine jakker, heldigvis. Hun skal gå i flaggborgen i toget og jeg synes det er greit å se litt ordentlig ut.

Tips?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.