Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjelp! Har jeg ødelagt min Øya-billett?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-14, 21:59   #1
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Hjelp! Har jeg ødelagt min Øya-billett?

Jeg er dessverre rimelig distrè til tider, og av og til gjør jeg ting helt uten å tenke meg om. Og nå er jeg redd at jeg har klart å tulle det til med lørdagsbilletten min til Øya
Bestilte den og fikk den tilsendt på mail og skulle da skrive den ut på jobben. Så langt alt vel. Fikk til og med skrevet den ut. Men den kom ut i sort-hvitt. Og det skulle den jo ikke, tenkte jeg. Og kastet den. For så å sende mailen videre til jobben til mannen, hvor det er fargeskriver. Og han fikk skrevet den ut, i flotte fine farger! Fortsatt så langt alt vel.

MEN, så slo det meg plutselig - kan man bare skrive den ut en gang? For ellers ville man jo kunnet skrevet ut masse falske billetter? Eller er strekkoden bare gyldig en gang? Litt rotete skrevet siden jeg er LITT stressa nå Men jeg håper dere skjønner hva jeg mener.

Hjelp..?

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:05   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Har jeg ødelagt min Øya-billett?

Du kan skrive den ut så mange ganger du vil, men bare bruke den en gang.

Gammel 09-05-14, 22:05   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strekkoden er gyldig bare en gang.

Gammel 09-05-14, 22:05   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Du kan skrive ut så mange ganger du vil, men kun en kommer inn med den strekkoden.

Gammel 09-05-14, 22:07   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke det at jeg tror du er så tett i nøtta at du trenger likt svar tre ganger, altså.

Gammel 09-05-14, 22:11   #6
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ikke det at jeg tror du er så tett i nøtta at du trenger likt svar tre ganger, altså.

Man vet aldri...

Gammel 09-05-14, 22:12   #7
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Men dere, tusen takk for svar! NÅ kan jeg slappe av!

Gammel 09-05-14, 22:13   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så faremomentet ligger i at noen finner den billetten du skrev ut og henter den ut før deg.

Det funker forresten helt fint i svart-hvitt. Så vet du det til en annen gang.

Gammel 09-05-14, 22:14   #9
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Så faremomentet ligger i at noen finner den billetten du skrev ut og henter den ut før deg.

Det funker forresten helt fint i svart-hvitt. Så vet du det til en annen gang.

Den rev jeg heldigvis i stykker! Skjønner ikke hva jeg tenkte på altså, selvsagt må den jo funke i sort-hvitt...

Gammel 09-05-14, 22:19   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:knis:

Den funker til og med worst case på mobilen. Har jeg hørt av noen svimehuer som har glemt printen hjemme.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:42   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og nå ligger også alle billettkjøpene dine inne på billettservice, så du kan hente dem ut flere ganger om du skulle finne på å miste dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 20:18   #12
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Det er bra å vite, for et svimehue som meg

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.