Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Robbie Williams i morgen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-14, 11:40   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Robbie Williams i morgen

Hvis man skal på Telenor arena på konsert i morgen, dørene åpnes 18, og det begynner 19.30, når tror man fyren dukker opp på scenen?
Sånn i tilfelle man har dobbeltbooket seg litt.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 11:50   #2
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Robbie Williams i morgen

Jeg skal visst ikke komme dit før ca 19:30 har jeg hørt....

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 11:53   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Med alle forbehold. Normalt vil jeg tro han entrer scenen tidligst kl 21. Før den tid er det mest trolig oppvarming.

Gammel 12-05-14, 12:03   #4
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har lest litt på nettet, og det blir ingen oppvarming, så jeg kommer til å passe på å være der i tide. Slik jeg har forstått det, blir det en pause midt i konserten.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 12:09   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, guri. Det ser jeg på setlisten. Act 1 og 2. Nei, Gyda, da bør du nok være der i tide.

Jeg vil tro han har lik setlist på hele Europa touren sin.

Gammel 12-05-14, 12:18   #6
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Klippet fra Telenor Arenas nettsider:
Robbie Williams

Etter sin eksklusive opptreden ved Palladium i London offentliggjør nå Robbie Williams konsertdatoer for Europa 2014 og kommer til Telenor Arena 13. mai. Turneen tar utgangspunkt i Robbie Williams nyeste album, «Swings Both Ways».
«Riotously entertaining» - The Guardian
«The only thing missing from this entertaining extravaganza at the London Palladium was the kitchen sink» - Daily Telegraph
«Swinging success for Robbie…Williams has unashamed showbiz coursing through his blood» - The Independent

TIDER:
-Shuttlebusser fra Oslo starter kl 16:30
-Billettluken er åpen fra kl 17:00 til kl 20:30
-Serveringsområdet ute er åpent fra kl 15.00
-Dørene åpner kl 18:00
-Show start kl 20:00
-Show slutt kl ca 22:15

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 16:56   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Takk!

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.