|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Hjelp! Jeg trenger powerpoint nå!Er det ikke mulig å laste det ned noe sted billig eller gratis? Jeg er hos foreldra mine i helga og får ikke gjort noe uten powerpoint, eller i verste fall en ppt-framviser. Trodde "alle" hadde det!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger powerpoint nå!http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=no
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger powerpoint nå!Openoffice har en modul som funker akkurat som Powerpoint. Bare lagre det du lager som .ppt så kan det åpnes og brukes av alle som bruker Powerpoint også.
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger powerpoint nå!Tusen takk for hjelp!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|