|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Ja, det lurer jeg på i kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?For min egen del sitter jeg på jobb. Har en del som må gjøres i og med at jeg ikke jobber alle dager. Barnehageplass og normal jobbrytme hadde vært fint, gitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg sitter i sofaen, men singel som jeg er så sitter jeg alene, som jeg gjør hver kveld.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg sitter og har "kosetid" med en liten skatt som nesten sover. Fotballenke, igjen.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter i sofaen, har fotball på tv og trenerer legging av barn samt dusjing etter joggetur.
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Min kjære er på jobb, barnet er på badet og jeg ser på Norges Grillmester med et halvt øye. Egentlig burde jeg rydde, lagt på plass den digre bunken med klær jeg har brettet, tatt ut av vaskemaskinen og vasket kjøkkenet. Og stekt noen rislapper.
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg har sittet i sofaen inne hos Poden og lest Coraline og skravlet frem til nå - nå er han sendt til kveldsstell, og jeg sitter i stuesofaen sammen med mannen, som også sitter og surfer.
![]() |
#10 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Surfer, spiller WF og ser fotball på tv med åpne dører ut til en solskinnende kveld. Deilig.
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Prøver å knuge barna til å gå og legge seg.
![]() |
#12 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?LilleVenn og jeg sitter og ser på Norges Grillmester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Har lagt 2 av 3 barn, eldste er i dusjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Mann og svigerfar ser fotball på tv, og siden jeg synes fotball er sjeeempesjedelig har jeg funnet pc-kroken. Så her sitter jeg og glor, altså.
![]() |
#16 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter på en steinhelle i bymarka. Fuglene kvittrer, vinden er lun og himmelen skifter farge. Sjelefred hos både meg og hunden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg har akkurat kommet hjem fra fotballkamp med eldstebarnet, som nå er på vei i dusjen. Venter på Game of Thrones, men må nok sette på opptak til hun er ferdig med dusjing/legging.
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter i sofaen med Mac'en i fanget og jobber. Min sjels elskede sitter ved siden av meg, litt snurt fordi han fikk kjeft da han zappet innom en fotballkamp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Har gitt opp å prøve å legge barn, og trøstespiser litt mens de ser på tv.
![]() |
#20 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Akkurat lagt to barn alene, mannen er ute og sporter. Nå sofa, tv og pc.
![]() |
|
|