|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tatt på
|
![]() Tråden for utbruddJeg har så innmari lyst på yoghurtnøtter!
![]() |
#2 |
I endring
|
![]() Sv: Tråden for utbruddJeg hater sjefer uten teknisk innsikt! Jeg stapper ikke fingrene mine inn i ukjent utstyr som kan ta livet av meg om jeg har fingrene på feil plass!!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for utbruddBrunsnegler! Pokkers kryp som har tatt over hagen min! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for utbruddFolk er så jævlig teite. I dag når jeg kjørte hjem hadde en mann ramlet på sykkel, og minst fem biler (som jeg så, det var sikkert flere), kjørte rundt han og sykkelen i stedet for å stoppe å hjelpe. Bilen foran meg stoppet heldigvis, og de sa de ikke trengte mer hjelp. Heldigvis så det ut til å gå bra, han var oppegående men rimelig full av blod i ansiktet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tråden for utbruddGuttungen i femteklasse har sittet to timer med mattelekse, regnet multiplisering med en totalidiotisk skjemametode, jobbet seg forderva - og så viser det seg at han har misforstått totalt hele greia og har alt feil.
![]() |
#8 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Tråden for utbruddJeg hater å ha en måned igjen av oppsigelsestiden min! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Tråden for utbruddSønn som tror penger vokser på trær, og at pengetreet som vokser i denne heimen bare skal høstes av ham.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for utbruddKindlen min kom til Norge på søndag. Hvorfor er den ikke hos meg nååå!!
![]() |
#11 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for utbruddAt jeg fremdeles har igjen en god del av bacheloropgaven min som skal leveres om en uke.
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: Tråden for utbruddJeg er skikkelig lei av folk uten snev av selvinnsikt og som alltid retter fingrene mot andre og aldri mot seg selv.
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Tråden for utbruddHvorfor kan jeg ikke få ett eneste svangerskap som går helt som det skal???
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Tråden for utbrudd
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Tråden for utbrudd
Jeg skal skåne dere (og "barnet") for min
![]() |
|
|