|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Jeg skal levere fra meg en langpannekake til fotballcup i helga, og jeg er ikke spesielt lysten på å levere meg langpanna mi i samme slengen. Så hvordan kan jeg få frakta og levert fra meg denne kaka? Det utgår også å levere fra seg et glassfat.
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Papp plate med alu folie rundt eller engangsbrett fra binders el
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Kjøp sånne plastfat på Staples. Jeg bruker dem til skoleanledninger, for det er liksom ikke krise om de ikke dukker opp igjen.
![]() |
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Jeg tror jeg hadde delt den opp i stykker og pakka dem i sånne aluminiumsbakker. De fås vel med papplokk, jeg har bare sånne som er til grilling, kjøpt på vanlig dagligvare.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Jeg har brukt siden av pappeske pakket inn i alufolie. Funker som snus, og det beste er at den bare kan kastes etterpå.
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Del i biter, sett på engangsfat, dryss melis over for dekorasjon.
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Jeg har alltid aluminiumsfolie og papp/pappeske i huset, så jeg ville gjort som Saint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Jeg har kjøpt sånne engangsfat på Jernia, tror jeg? Sølvfarget stiv papp.
![]() |
#9 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Er brukar eit litt stort serveringsbrett frå IKEA til sånne ting (og kler gjerne med aliminiumsfolie og pyntar rundt om kaka skal stå framme). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
søt
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Pappeskebunn med alu-folie, evt engangsbrett.
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?
Smart. Skal huskes på.
![]() |
#14 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Jeg delte langpannekaken i to. Pakket hver del i stekepose med kun bakepapir under. Stekeposen er stiv og klisser ikke på. Pappbrett kledd med alu folie fungerer også.
![]() |
#15 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Jeg sparer på brusbrett (til bokser) og kler med alufolie. Passende størrelse og kjekt med kanten rundt ifm frakt.
![]() |
#16 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?Jeg håper den kom hel fram, for å si det sånn. Det ble to papplater klippet ut av en eske og med aluminiumsfolie rundt. Også rakk jeg ikke bussen ... Det ble kake på sykkelstyret og vaffelrøre i sekken.
![]() |
#17 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvordan frakte en langpannekake - UTEN langpanna?
Stilig - kortreist og miljøvennlig foring |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|