|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lydbøker til iPhone, eller andre dingserHvor kjøper dere lydbøker til dingsene deres? Pr nå har jeg kjøpt endel gjennom Ebok.no, men jeg er ikke fornøyd med den løsningen. Jeg må til stadighet logge meg inn, og så er den ikke god på å starte der jeg sluttet sist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lydbøker til iPhone, eller andre dingserJeg har brukt lydbokforlaget, de har egen app, men bøkene må kjøpes utenom appen. Og jeg er egentlig ikke helt fornøyd med den, for den glemmer stadig vekk hvor jeg var sist.
![]() |
#3 |
wizzzard
|
![]() Sv: Lydbøker til iPhone, eller andre dingserAudible, men dei har mest engelsk. Har eigen app, og i tillegg til "vanlig" shopping kan du abonnere og betale ein viss sum i mnd og få kreditt for den som du kan handle med, då får du oftast billigare bøker.
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Lydbøker til iPhone, eller andre dingserJeg abonnerer på Storytel. 169 SEK per mnd for et stort utvalg svenske og noen engelske bøker. Anbefales om det er OK å høre på svensk.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbøker til iPhone, eller andre dingserSvensk er helt fint. Audible har jeg vært litt borti før. Har appen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Lydbøker til iPhone, eller andre dingserJeg kjøper på iTunes. De har vel hovedsaklig engelsk, men det er også det jeg hører mest på.
![]() |
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Lydbøker til iPhone, eller andre dingserAudible.
![]() |
#8 |
wizzzard
|
![]() Sv: Lydbøker til iPhone, eller andre dingserOrdflyt forresten, er ei norsk greie. Har berre såvidt prøvd den.
![]() |
|
|