|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Hva slags busk er dette?Jeg har en busk i hagen som jeg lurer på hva er for noe.
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Ja, og hvis noen vil ha den kan de komme og spa den opp og ta den med seg.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Jeg tror det er en sibirkornell.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 01-06-14 kl 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Ja, den vokser utrolig raskt! Den var klippet helt ned da jeg overtok her, og nå er den over en meter høy. Men jeg vil altså ikke ha den, for jeg vil ha en bærbusk der. Så hvis noen vil ha er det bare å komme og spa den opp!
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Dette er et must for en klassisk engelsk bed. Sibirkornellens røde grener er nemlig aldeles nydelige om vinteren og "adds winter interest" som det pleier å stå i hagebladene. Den bør klippes godt, siden det er de nye grenene som blir mørkerøde.
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Du kan få en svær jævel herfra om du vil ha mer, Harry.
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Du vet at de vokser som om de har fanden selv i hælene, Harry?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Nei, de gjør ikke det. De skal beskjæres.
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?De buskene er noe forbanna drit!
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Hvordan klarer dere å mene at denne er stygg?
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Den temmede og tette varianten du viser er vakker, HV - den kvasthaugen som vokser vilt og utemmet og litt histen og pisten foran rekka vår er bare fæl.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Men Inagh, om dere skjærer dem brutalt helt ned, så vil de jo komme tett og fint opp igjen?
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Jeg er vant til at sånne plantes som hekk, og det er ikke alltid de vokser så skrekkelig heller. Barndomshjemmet mitt har kornellhekk på to sider, og den ene hekken er høy og fin og nokså tett, den andre er liten og tuslete, for der er det en del annen beplantning som stjeler ressursene. Jeg synes de er fine!
![]() |
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?
Nope, ikke slik den er planta hos oss - tro meg, jeg har prøvd, opp til flere ganger. Hver enkelt busk er plantet for spredt, vilkårlig utover en bakke, det ser bare rotete og fælt ut.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 03-06-14 kl 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva slags busk er dette?Krypbusker er satans yngel. Tenk alle de sneglene som kan få åle og yngle fritt under der?
![]() |
|
|