|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Trampolineanbefalinger?Jeg begynner å lure på om vi skal gi etter og kjøpe trampoline.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trampolineanbefalinger?Vi kjøpte uten noe særlig research en ganske rimelig trampoline (Extra leker?), og betalte da for 4 år siden 3500 mener jeg, ink. stige og nett. Den var de misfornøyd med spretten på, noe som har blitt kommentert jevnt og trutt. Nå hangler sikkerhetsnettet, så da skal vi rett og slette bytte den ut, og gå for en av de to som mange er veldig fornøyde med. Det sto da mellom Jumpking og Hoppeeksperten, og det blir vel North Explorer fra sistnevnte vi kommer til å lande på. Litt dyrere enn en del andre, men samtidig blir det veldig mye brukt her, og vi ønsker litt mer kvalitet på den nå. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Trampolineanbefalinger?Prisene varierer jo så enormt!
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Trampolineanbefalinger?http://www.hoppeeksperten.no/trampol...akke-b-38.html |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Trampolineanbefalinger?Ja, ser at den blir omtrent som den fra Jumpking.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Trampolineanbefalinger?Vår fra Extra Leker til ca 1500 kr er 5 år nå og fremdeles i god stand. Vi byttet ut beskyttelsen på stengene til sikkerhetsnettet i år, men ellers holder den fint. Den er tatt inn om vinteren.
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Trampolineanbefalinger?Nettet på innsiden er hvertfall et must, etter min mening. Vi har en rimelig til 1500, fra Jysk. Den er rimelig sliten etter fire år, men fortsatt i daglig bruk. Jeg på 56 kg kan hoppe høyt så den funker til vår bruk.
|
|
|
#8 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Trampolineanbefalinger?Vi har oval trampoline fra Jumpking. Genialt med den formen når man ikke har så mye plass å avse til trampoline.
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Trampolineanbefalinger?Vi har en fra Netthandelen. Ungene sier at den er merkbart kjipere enn andres trampoliner. (Men hey; 1. Ikke mer masing om trampoline, 2. De hopper heller andre steder enn her, hvis de kan.
|
|
|
#10 |
|
Permakulturell
|
Sv: Trampolineanbefalinger?Har akkurat kjøpt en 4m trampoline fra Extra leker (på kampanje) til 2 200,-. Enkel å sette opp, og relativt stille (trampolinen, ikke barna
|
|
|
#12 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Trampolineanbefalinger?
Og den knirker heller ikke, synes jeg. Vet ikke om dere hadde trampolineradaren på da dere var her sist, men vi har altså Jumpking.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Trampolineanbefalinger?Vi har fra Toys'R'Us, mener det er den på 3,3 m vi har. Om du går inn på hjemmesiden deres og søker på "trampoline" får du opp en del forskjellige. Der står det gjerne også hvilken aldersgruppe de ulike størrelsene er beregnet på. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
This is normal!
|
Vi har den nest største ovale fra Jumking. Genial på vår skrå tomt. Den virker veldig solid, og er knirkefri. Vi er veldig godt fornøyde!
|
|
|
|
#16 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Trampolineanbefalinger?Vi har en fra Toys r us, på sjette året tror jeg. Den er helt grei, men naboens fra Jumpking er en million ganger bedre. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Trampolineanbefalinger?Du vet at jumpking har test muligheter i butikken på ramstadsletta, slik at dere kan sjekke og sammenligne kvaliteten. Jeg tror de aller billigste ikke har nok sprett når vekten på de som hopper øker.
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Fortell hvordan. :trenger argumenter:
|
|
|
#20 |
|
I mål
|
Sv: Trampolineanbefalinger?Jeg anbefaler Jumpking til såpass store barn altså. De er jo mange store oppå og gutta her klatrer i reisverket. Da er det godt å vite at det er ganske solid og støtt, når de hanger på toppen der. Jeg hadde 5 tredjeklassinger og en lillesøster oppå for et par dager siden, ja ikke på toppen, men på trampisen. |
|
|
|
![]() |
|
|