|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gode sakser i ulik størrelseJeg fikk tips om å klippe mellom hundens tredeputer med babyneglesaks. Jeg har ingen erfaring med neglesakser. Jeg trenger en liten og skarp saks. Og så trenger jeg en like liten saks med butt ende til å klippe bort ørehårene med. Jeg får ikke dette til med maskin, og jeg napper ikke ørehårene, slik mange gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gode sakser i ulik størrelseVil tro du får alt dette i dyrebutikk? :harhunderutenpels: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Gode sakser i ulik størrelseJeg brukte billig frisørsaks fra ett-eller-annet-sted - Clas Ohlson? - og trimmesaks fra dyrebutikk da jeg klipte hund for 15 år siden. Ser ut som Clas har en ganske nett frisørsaks i sortimentet nå, i alle fall. Ikke butt ende, riktignok, det har gått bra likevel. Jeg hadde Amerikansk Cocker og ingen maskin, så de saksene fikk kjørt seg...
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Gode sakser i ulik størrelse
Takk! Clas skal sjekkes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gode sakser i ulik størrelseBoots apotek har også rimelig og god frisørsaks.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Gode sakser i ulik størrelseNeglesaks - jeg har vokst opp med Fiskars sin, og det finnes ingen andre som kan måle seg.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Gode sakser i ulik størrelseTakk! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|