|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fortell meg om rammebasseng og andre store bassengTidligere har vi hatt sånne oppblåsbare plaskebasseng i hagen, men ingen av dem er hele og jeg tenker kanskje å kjøpe noe nytt. Men hva skal vi velge? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Fortell meg om rammebasseng og andre store bassengMe har hatt store basseng dei siste åra, men det har vært sånn med oppblåsbar ring. Vatnet er kaldt i byrjinga, men i fint og varmt vær vert det raskt temperert. Ein kan også kjøpe varmepumpe til bassenget som ein koplar på filteret. Anbefaler for øvrig ei større pumpa med saltfilter i staden for dei som fylgjer med, dei er ofte små.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Fortell meg om rammebasseng og andre store bassengVi kjøpte dette i år. Anbefales!
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Fortell meg om rammebasseng og andre store bassengJeg googlet rammebasseng og fant en blogg fra en som kaller seg Hegemor. Hun forteller om et basseng fra Toys R Us med saltvann. Virket genialt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
Sv: Fortell meg om rammebasseng og andre store bassengVi hadde det der før, synes i grunn det var håpløst. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Fortell meg om rammebasseng og andre store basseng
Mannen mente at det jeg linket til i første innlegg var alt for stort. Men det du viser syntes han var bedre. Så kanskje vi går for dette, da har vi plass på terrasse også. Og prisene på toysrus var fine nå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Fortell meg om rammebasseng og andre store bassengEr det lurere å ha saltvann?
|
|
|
#9 |
|
I endring
|
Sv: Fortell meg om rammebasseng og andre store bassengIkke akkurat rammebasseng, men vi har dette på 2x2meter og 120cm dypt som er en gammel fiskekum. Men erfaringene er de samme som rammebasseng, en god pumpe, klor eller klorfri, nøye kontroll og sandfilter.
|
![]() |
|
|